Ponnyryttaren

Alla inlägg under februari 2012

Av Emma Alenius - 29 februari 2012 22:19

   Orkar inte med kommentarer som: "Varför håller du upp mobilen framför datorn?" sv: Hallo? Håller upp mobilen...? tar kort! Vad annars?!


Eller kommentarer som: " WB NellieB......säger bara det, NellieB rider bättre är dig!


Liksom kom igen! vad vill ni ha sagt med det?!


Och sen så är det alltid ANONYMA kommentarer! varför skriva en kommentar om du ändå inte vågar så för den? fattar inte poängen i det!


Vad har ni på bloggen o göra om ni ändå inte gillar den?! Seriöst! lägg av med detta nu! Är små bar som aldrig tänker växa upp! ta inte åt er av inlägget om ni ALDRIg gjort detta! Säger bara det: jag har lekt klart på dagis....och växt upp nu!


Varför gör inte ni det med??


Blir så tråkig stämning då!


Bara.....stopa er, tänk efter! Vilka kommentarer vill jag få om jag hade/har en blogg? ge såna kommentarer som ni själva vill ha! För ärligt! vem vill ha kommentarer som bara gör en sur?!


Hoppas att ni tar till er ni som vet att det är ER jag syftar på....ni ANNDRA! Tack för underbara fina kommentearer!


Puss o Kram


Av Emma Alenius - 29 februari 2012 22:16

Håll koll på bloggen så komemr det att läggas upp den FÖRSTA videon på när jag hoppar! Wooppa!


Haha....


Puss o Kram

Av Emma Alenius - 29 februari 2012 22:15

ledsen att jag inte hunnit blogga! Haft fullt upp här hemma! LOVAR att jag bloggar mer imorn!


Puss o Kram

Av Emma Alenius - 28 februari 2012 12:52

Ska ta bussen till stallet, möter ida vid kovlik o tar bussen därifrån till henne!


Ridning sen, idag = 5, halva, typ höjdhoppning! Super taggad!


Ses ikväll! Eller kanske i stallet?  


Puss o Kram


Av Emma Alenius - 28 februari 2012 08:33

Av Emma Alenius - 27 februari 2012 23:00

Tog en jätte skön promis med mammi o hundarna ner mot marinstaden, vi följde strandpromenaden och stannade o lekte med hundarna då o då! Vi kom fram till en bänk, jag tänkte att hundarna kunde hoppa upp och sätta sig brevid mig på den men......ne, totta hoppade upp med framtassarna på bänken och hoppade sedan över "ryggstödet" över till anndra sidan! kanel var LITE bättre, hon kom upp, men halkade nästan alltid ner!

 

Med lite tålamod satt vi alla tre på bänken, men inte länge, totto o kanel halkade ner nästan på en gång! haha

 

Hundarna är som besatta av snöbollar! Dom jagar allt som flyger i luften! kastar man en snöboll, så är dom efter den! haha


Såg att dom började fryssa så vi gick hem.....myssig dag!


hur har ni det?


Puss o Kram



^_^

Av Emma Alenius - 27 februari 2012 21:18

Sjukt sugen på att hyra denna hästen! Går ju inte att ha egen just nu, så hyra är väl ett altenativ? Hästen heter Alpha, och är fullblodsarab......SJUKT sööt om du frågar mig, perfekt mankhöjd 145cm då är han väl d-pnny? eller? aja, vill iallafall hyra honom så jag kan börja tävla på högre nivå!


underbart det skulle vara att få komma ut på stora tävlings banor......dröma kan man ju alltid!


Puss o Kram


 

Av Emma Alenius - 27 februari 2012 19:28

Sitter o myser vid bordet o familgen! Äter Bem and Jerrys o har det göt! Kan bli lite söt ibland men ben and Jeryys, men det är gott!


Vad gör ni då??


Puss o Kram


smakerna idag, vanilj och vit choklad o jordgubbs cheescake


   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards