Ponnyryttaren

Direktlänk till inlägg 26 februari 2012

Bada bada bada

Av Emma Alenius - 26 februari 2012 18:29

   Hey! Har varit med mammisen och syskonen på gustavsbergsbadet idag! har haft det super.....lite rörigt men roligt!


Kul att kunna vara med familjen en längre stund!


Hoppas att vi ska kunna ha det lika mysigt snart igen, och då får pappa gjärna vara med ;D

Han kunde inte idag.....jobbet! Ni vet, "jag måste verkligen göra detta nu" problem, det är ganska många såna nu! Träffar knappt min pappa :(


Men men, jag har det bra iallafall! Och det komemr jag alltid att göra så länge det finns hästar och vänner på denna jord!


Det som är bra med att pappa reser så mycket är ju att man får MASSOR med pressenter! haha


Men pressenter är ju ingen pappa! Jag tar vara på att vara med honom så fort jag kan, hoppas att det snart ska bli mera tid med honom och familjen. För trots allt, så har vi bara EN familj! Kom ihåg det nästa gång ni bråkar med syskon/föreldrar, likaså vänner! Haar ni brutit det bandet en gång, så kommer det inte att lagas!


ha det sååå bra!     

Puss o Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Alenius - 4 mars 2013 21:40

Ja, eller nöstan iallafall! Harvarot rn fNska lång dag! Vad hände med lovet?!? Skolan var trök, men sen åkte jag och Hannah till stallet och mötte Alva för att rida ett ordebtligt dressyr pass! Ville verkligen jobba genom Bronco i alla gångarterna! H...

Av Emma Alenius - 19 februari 2013 15:48

Av Emma Alenius - 20 januari 2013 21:24

5498927573 "

Av Emma Alenius - 20 januari 2013 21:20


Nu har jag en ny blogg! www.nattstad.se/emmaalenius kolla in den! Denna bloggen kommer inte att uppdateras typ alls! Den kommer att finnas kvar, upd ibland. Men kommer inte att vara särskilt aktiv! Hoppas att ni förstår :) Puss & Kram ...

Av Emma Alenius - 13 januari 2013 12:00


Gud vad jag längtat! Asså ponnyakuten är verkligen ett sjukt bra program! Ikväll är det premiär kl: 19:15 ska ni kolla?   Idag ska jag bada med familjen, städa, blogga och lite annat! Vila inför skolan imorgon...BLÄÄ!   Arkas reds på utebanan...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Skapa flashcards