Ponnyryttaren

Alla inlägg under mars 2012

Av Emma Alenius - 31 mars 2012 22:26

...vi ska tra lite grunder, foder ah, ni fattar! vi ska mötas typ 2 uppe i privat, sen tar jag bussen hem typ 10 i 4...för att sen kasta mig hem till kusinerna o fira den äldsta som fyllde 19år igår1


...pappi kommer att vara där! han har fixat presenten i USA, undrar vad det är?!


NU ska jag sooova! annars kommer jag ha dött imorn bitti! ska bli SÅHÄÄÄR kul att ÄNTLIGEN få en medryttarhäst! nu kommer ALLA mammas gammla hästprylar till användning igen! för er som INTE visste det, så har min mammi haft EGEN häst förut! ganska många faktiskt, senaste var ett vitt fullblodssto!


...så tog hemm ite prylar från gideo i sommras, NU kan jag använda dom på bellis!


Puss o Kram nu!


   

Av Emma Alenius - 31 mars 2012 21:55

...KLÄDER! och MAssor av dom! :)


enjoy mina FULA poser! håret = KATASTRÅF! vad har jag gjort?! :O


jaja...


HERE they come!


    

   VERO MODA byxor...med dragis där bak!

    

  Linne o shorts från HM... 

   

  Byxorna från Gina, med dragkedja vid "fotleden" LOVE IT!

     

  Vita byxor från Gina + flättat skärp från Kappahl

       

Av Emma Alenius - 31 mars 2012 20:09

...ska NI va med?


Puss o Kram


   

 

Av Emma Alenius - 31 mars 2012 17:18

...har shoopat lite saker på forum...eller...ah...kläder!


bilder kommer snart!


bjuder på två bilder från igår! enjoy!


Puss o Kram


       

Av Emma Alenius - 31 mars 2012 06:56

...ska till stallet o rida Arklas på hopplektion om e stund! Super nöjd med tävlingen igår!


blev bra träning inför denna lektionen!


Vad ska NI göra idag? blir en myssig stalldag för mig  


Puss o Kram 


     


Av Emma Alenius - 30 mars 2012 22:36

Kan bara säga att den lilla ponnyn kunnde sin sak! duktik heest! fick min rosett, och ett lyft i självförtroendetSka upp halv sju imorn, så...Godnatt any way!


Puss o Kram


 

Av Emma Alenius - 30 mars 2012 13:53

Lyssna bara! good work justin!


Puss o Kram


 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards