Ponnyryttaren

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma Alenius - 28 oktober 2012 06:12

Gick upp 3:30 pch åkte till Arlanda! Nu går jag på planet... See u all om 1 vecka :)

Om det finns internet så kommer det bilder men annars får ni klara er! Ha ett bra höstlov alla <3


Av Emma Alenius - 20 oktober 2012 22:34

Åkte till stallet tidigt på morgonen för att kunna rida med Jossan o Parodie! Red på utebanan i spö regnet men annars helt ok! Red lite på Parodie, kommer video på det + bilder :)

Jobbade lite med travbommar, allt gick super! Vill ju att Bella ska länga i lyfta lite mer på benen så denna övningen var perfa för henne! Imorm drar jag till en hoppklinic för unghästar i stallet, hoppas att man lär sig ngt nytt, see u later!

Bjuder på bild från KM i september, jag i finaste Arkas! Love u boy

Av Emma Alenius - 20 oktober 2012 21:58

Av Emma Alenius - 18 oktober 2012 12:55

     

Av Emma Alenius - 18 oktober 2012 12:47

Ligger i sängeen IGEN! magaad, får sluta var sjuk, har piss ont i halsen o feber...kul?


blev inget stallet igår, för va sjuk då med! Visst kanske lite nice att bara ta't lugnt en dag...men seri TVÅ! nee pallar inte!

lyssnar på musik o bloggar lite! Ska skriva några tidsinställda till er så ni håller er uppdaterade på vad jag gör!


Men känner mig ändå KLART bättra än igår, håller på o kollar in lite bilder på vart i Egypten vi ska åka! Kan ju ba säga att it looks totaly amazing! Bara sola o bada en hel vecka, shiit va jag längtar! ba 10 dagar kvar, måste kolla lite på vad som ska med o vad som behöver fixas för ni känner ju mig...fullt upp 24/7 hela veckan så får göra sånt kul när man inte känner sig 100% bra!


hörs later on, bye <3


 

Av Emma Alenius - 16 oktober 2012 19:54

Har hoppat prinsen idag för Millan! Gick super bra, gandka krävande övningar! Men jag o Arkas fixat tsm, bästa matchningen vi två! Han är så perfekt för mig och jag rider honom på ett bra sätt :)

Snart hemma, ska käka middag o hoppa In i duchen!

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Skapa flashcards