Ponnyryttaren

Alla inlägg under december 2012

Av Emma Alenius - 31 december 2012 12:29

Hade tänkt att gå igenom lite höjdpunkter & annat som hänt i år! Vi kör en resa tillbaka i tiden, häng med!

Av Emma Alenius - 30 december 2012 21:29

Har inte kunnat logga in på datan eller mobilen! Nu är det fixat :) så nu går det att skriva inlägg igen!

Var i stallet igår! Så sjukt halt, skridskobana överallt typ! Vill ju inte ha några sträckningar eller skador på henne så red inte utan promenerade it i regnet/snön! Inte det roligaste direkt, blev min promenad för idag ;)

Nu håller jag på & taggar massa inför söndag, då drar hela Hellas Friidrott till Norrköping för att tävla!

Varit chill vecka! Ridit finaste Zoran & pratat lite om att kanske hjälpa till 1ggr/veckan nu efter nyår, kul!

Ätit middag precis, nu ska jg mysa med familjen & fixa inför imorgon! Nu taggar jag för 2013 som bara SKA bli ett bra år! Ridningen kommer jag satsa på mer än någonsin, satsa mycket på skolan & friidrotten ska prioriteras till MAX 2013, sista dagen på 2012 är imorgon...vänner och familjer kommer hit! Super kul ska det bli :)

Emma & jag ska träffad och såvaöver på tisdag! Man måste planera in tidigt för båda har FULLT UPP jämt, haha!

Brb, hörs senare!

Av Emma Alenius - 27 december 2012 23:54

Finns 1 person! vem? haha det vill ni allt bra veta va? Klura på bara...


Godnatt! Ville bara göra ett sisa inlägg för idag, chill dag imorgon! Livet rullar på :)

haft en mysig kväll med familjen & god mat :)


brb! Imorgon är jag här & uppdaterar igen! Kram


 

Av Emma Alenius - 27 december 2012 21:47

Äntligen har min blus från Odd Molly kommit! Öppna paketet & blev bara överlycklig ;) julafton varje dag! Varit & tränat friidrott idag, höjdhopp & stavhopp! Hoppade 135 cm! Nytt rekord, Big Like! Känns bra inför tävlingarna om lite mer än 1 vecka! Nu ska jag mysa, kolla bloggar & mysa med familjen :) var dålig uppdatering, men kanske kommer ramla in 1 eller 2 inlägg innan jag lägger mig!

Av Emma Alenius - 26 december 2012 21:36

Kom till stallet för att rida Bellis, gick förbi ridhuset & tyckte det såg lite skumt ut....det hade ju RASAT IHOP! Blev helt chockad! Kan knappt tro det! Hela dagen hjälpte jag till med att städa på andra stall där hästarna från ridskolan fått sova under natten tills stallet blivit godkännt som "helt" eller utan skador! NU är alla hästar tillbaka i stallet efter lång dag! Sen var det dags för Bella, ingen ridning på henne idag. Klubben beställde hem pizzor & läsk! ALLA som hjälpt till åt lunch & hade det mysigt i cafeterian utan ström! Det är nu den stora frågan börjas att tas upp....KOMMER DET ATT KUNNA BLI RIDLEKTIONER TILL VÅRTTERMINEN? Eller kommer stallet  att stängas ner?! Vad händer med hästarna då?


Dom frågorna vill jag inte änns tänka på nu! bara fokusera på att INGEN människa eller häst blev skadad! Otroligt skönt att veta!


Sen red jag & Johanna ut tillsammans, hon på Emil & jag på sagohästen Zoran, en arabisktfullbolds kille på 17 år, skoja inte när jag säger att han ser ut som en häst klippt från en fantasi film eller något! Så otroligt fin är han! Alldelles kritvit, som snön :) Kanske ska hjälpa till att rida han 1 gång i veckan framöver, KUL :)


Kolla in på klubbens hemsida för mer info! Allt stöd behövs just nu! http://www.nvp.se/Varmdo/Varmdo/Anglavakt-nar-ridhus-rasade-samman/#.UNsjhQCcbHx.facebook


Fint ridhus vi har fått va? Kan knappt tro detta har hänt!



Av Emma Alenius - 25 december 2012 17:23

         

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards