Ponnyryttaren

Direktlänk till inlägg 11 december 2012

Hoppträning :)

Av Emma Alenius - 11 december 2012 22:40

Hadde träning på Charon <3 Första gången jag hoppa henne! Shiiit DEN ponnyn kan hoppa! Var som att flyga fram, allt flöt på och känndes så bra genom hela träningen! Är s´jukt Nöjd med henn idag, GOOD JOB älsklings hästen <3


Pratat lite med dom som äger ponnyn Bonko tror jag det va :) Eller...? kmr inte ihåg just nu, har så mycket att tänka på just nu! Snackat lite om hur ponnyn är och vad som finns i stallet, vem man kan rida med och lite sånt roligt! Mamma ska ringa och prata med dom & komma överens om en dag tror jag blir nästa helg för provridning! Har faktiskt set ponnyn hoppa ir! Dom var där o tävlade på tränings tävlingen, remember? Den när jag hoppa 80cm på Basil...dom var där och Nollade på 80 dom med! Tjejen som äger ponnyn går på samma skola som jag, fast jag aldrig träffat henne. Kanske ses i matsalen ngn dag? haha Nej men seri, hippas verkligen på denna familjen + ponnyn! Verkar riktigt trevliga och snälla o så. Fingers kross!


Tyvär ingen film från lektionen idag! NOT GOOD! Men hitta ingen som kunde filma. Vi körde relaterade avstånd och hoppade kombinationer på diagonalerna med 3 & 4 språng i varje, lite olika :) Charon hoppar som en GUUUD! Hela ryggen kommer med och har som fjädrar i bakbenen, riiiktigt kul att hoppa sånna ponnys! KUL! snart dags för tävling igen? eller...hoppas det. Ska se om jag kan anmmäla mig X2 så jag kan hoppa både Charon & Arkas <3 Vi får se hur det går! Hugs and Kisses to u!


    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Alenius - 4 mars 2013 21:40

Ja, eller nöstan iallafall! Harvarot rn fNska lång dag! Vad hände med lovet?!? Skolan var trök, men sen åkte jag och Hannah till stallet och mötte Alva för att rida ett ordebtligt dressyr pass! Ville verkligen jobba genom Bronco i alla gångarterna! H...

Av Emma Alenius - 19 februari 2013 15:48

Av Emma Alenius - 20 januari 2013 21:24

5498927573 "

Av Emma Alenius - 20 januari 2013 21:20


Nu har jag en ny blogg! www.nattstad.se/emmaalenius kolla in den! Denna bloggen kommer inte att uppdateras typ alls! Den kommer att finnas kvar, upd ibland. Men kommer inte att vara särskilt aktiv! Hoppas att ni förstår :) Puss & Kram ...

Av Emma Alenius - 13 januari 2013 12:00


Gud vad jag längtat! Asså ponnyakuten är verkligen ett sjukt bra program! Ikväll är det premiär kl: 19:15 ska ni kolla?   Idag ska jag bada med familjen, städa, blogga och lite annat! Vila inför skolan imorgon...BLÄÄ!   Arkas reds på utebanan...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Skapa flashcards