Ponnyryttaren

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Emma Alenius - 6 december 2012 23:18

Nu ska jag blogga om någonting som jag VERKLIGEN tycker om, och det är Kläder. Ni känner ju till Odd Molly, right? Tycker deras kläder är sååå snygga! Står ABSOLUT högt upp på önskelistan i år. Kläderna hittar NI på www.tintinstyle.se tror jag det va :)


Tycker deras kläder verkar så mysiga men ändå stilrena liksom, fattar ni vad jag är ute eftter eller blir det bara luddig? Tycker iallafall att mamma kan kolla in hemsidan ;) NI andra med ofc!


Nu är det på riktigt dags för sängen, ska bara tvätta bort sminket o alla annat sånt jobbigt! Godnatt söta läsare <3


                                                    

                                                  
          Så J*vla snygga, bara MÅSTE ha ju!

Av Emma Alenius - 6 december 2012 22:56

Asså SORRY! Jag verkligen Suger på att uppdatera bloggen åt er, och när jag gör det så kommer allt typ på samma gång i stället för under hela dan...suck på mig. Ska skärpa mig och uppdatera mera! ändå kul att kolla in statestiken och ha 135 sidvisningar fast jag inte bloggar på 2 dagar! Haha ni e ju bäst! TACK för att ni läser och kollar in bloggen dag efter dag fast den som skriver inläggen kanske inte alltid är värsta PRO:et på vad hon gör, hihi.


Jaaa. Jag har inte så mycket att skriva om, BLOGGTORKA. Hatar när det blir såhär, ja vad ska man göra? Blogga om saker man tycker om kanske eller om vädret? Får bli en liten väder uppdatering till er som missat att det har SNÖÖÖAT HUR mycket som helst! Asså i skogen var snön upp till midjan (heter det det?) Och vid huset typ 1m snö nedanför trappan, F*CK SVERIGE! Tro nu inte att jag inte gillar snö, för det är så NOT true, älskar snö. Men INTE när det kommer så mycket att man inte ser bilden ute på tomten utan en liten vit kulle liksom. Jaa, snöstorm ni vet. Kul va?


Håller på att kolla på lite julklappar till familjen och kopisar, svårt e detta. Tror jag hittat vad jag öetar efter men ska fortsätta ändå :)


Har klickat hem lite saker från kimstore.se som Nellie B tipsar om på sin blogg 24/7 så tänket att jag skulle ge det en chans och visade sig vara en bra sida, värt att kolla in! www.kimstore.se  GÖR DET!


Nu ska jag lägga mig, varit ganska jobbig dan med mycket s¨ång, känner mig helt "slut" i halsen, typ trött i huvudet efter alla rep. Imorn kör vi igång igen, har typ 4 - 5 konserter till så ingen rast o ingen vila. Kul att alla konserter framåt ligger på helgerna...


Puss o Kram


                           Bild by www.hannahsdream.blogg.se kolla in denna fina tjejens blogg NU!  

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards