Ponnyryttaren

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Emma Alenius - 9 december 2012 23:02

Det bästa som kunde hända låg i inkorgen! Läs själva. Tog kontakt med x antal personer angående meryttare och nu har jag fått det svar jag hoppats på! Så HÄÄÄÄR glad!!! Vet iallafall att jag ska ta mer kontakt med dom o kanske provrida om det känns rätt! Det är en hopp D - ponny i gustavsberg! hallå, kan det bli bättre? precis vad jag letat efter och nu har dom svarat. Verkar hur snälla och trevliga som helst! OMG! Är det nu man typ ska skrika av glädje?


Hej Emma! Vi kommer att behöva en medryttare på vår ponny fr o m januari 2013 och undrar nu om du fortfarande är intresserad. Den står i Kovik, Gustavsberg. Där finns tillgång till ridhus, belyst uteridbana och fina ridvägar för uteritter. Vi behöver en medryttare 2 ggr per vecka, 1 200 kr per månad. Buss 424 från Gustavsbergs centrum stannar precis vid stallet.
 
Vänliga hälsningar
Ingrid
 
Wiiiie! gissa hur glad man är!
 
   

@@@

Av Emma Alenius - 9 december 2012 12:32

Berwaldhallen, here i come! Ska åka om en kortis. Repa fram till 15 innan konserterna börjar 16 & 18 :)

Får se hur det går med min hals som är typ helt förstörd...hörs senare! Puss


 

Av Emma Alenius - 9 december 2012 01:07

Den S.U.G.E.R men orkar inte göra om! osminkad, nyduchad + sovkläder...vill ni missa detta? Herre gud. Säger bara DÖM INTE! ska videoblogga mera. bara jag sliper göra dom så här på kvällen...


det tar ju som ni alla vet ett bra tag innan filmen laddats upp. Så den kommer upp imorn :)


 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards