Ponnyryttaren

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Emma Alenius - 23 januari 2012 20:11

Hejsan alla blogg läsare, nu kommer sista inlägget för ikväll! Jag orkar inte blogga mer! Jag har "pimpat"min USB-sticka, vad tycks?!


Jag har varit ute och shoppat och köpte en fin vit sommarkläning, nya jeans och denna tröja- LOVE it! Ka absolut rekomendera! Den finns precis som klänningen på Ginatricot! Jeansen är från JC! Har NI några shopping tips? Hoppas att ni har det bra!


Puss Emma    

Av Emma Alenius - 23 januari 2012 12:48

Hej igen! jag vet att det blev många inlägg idag men jag bara undrar vilken header ska jag ha? Jag vet inte, Hoppas att ni gillar någon av dom! =)


1.) 

2.)  

3.)  

4.)  

 

Ha det så bra!

Puss Emma

 

Av Emma Alenius - 23 januari 2012 11:26

                            

             

Av Emma Alenius - 23 januari 2012 11:16

Hej idag är jag hemma för att jag hade pissont i huvudet! Jag som hade tänkt åka till stallet idag =(

Jag hade tänkt att köpa lite nya häst prylar! Några förslag???  Jag tänkte kolla med er om ni vet någon som behöver medryttare! Om ni har missat det så letar jag för fullt! Jag hoppas att ni får en fortsatt bra dag idag medans jag ligger i sängen och bloggar hela dan!!! Hur många gånger om dan tycker ni att man ska göra inlägg? är 1gång för lite? Hoppas att ni vill hjälpa mig med att få bloggen bättre, jag vill gjärna ha kritik!


Puss Emma  


   




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards