Ponnyryttaren

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Emma Alenius - 29 januari 2012 20:06

Hejsan!!!! Vad tyckte ni om dagens avsnitt av Ponnyakuten 3???? Jag tyckte det var super! Hoppas att ni får en bra vecka! Jag ska vara på GröntKortkurs på tisdag & kanske få en medryttar häst!!! Puss o Kram

 

Titta gjärna in på www.nelliberntsson.se ÄLSKAR hennes blogg!

 

Av Emma Alenius - 29 januari 2012 16:52

Många klagar på att min blogg adress är för lång så nu har jag byt till www.emmaalenius.bloggplatsen.se istälelt för www.hastochponny-my-life.bloggplatsen.se vad tycker ni är bäst av dom så att det känns bra för er!! Hoppas att ni kommenterar så att jag vet vad bloggen ska heta i fortsättningen! Puss o Kram

 

 

Av Emma Alenius - 29 januari 2012 16:35

Hej Bloggen! Nu har jag varit och åkt skridskor precis, hoppas att ni kollar in bloggen senare med! Vad tycks om mina nya skridskor? Jag älskar dom! Puss o Kram


   

Av Emma Alenius - 29 januari 2012 16:32

Älskar den!!!

Av Emma Alenius - 29 januari 2012 16:28

Hitta dom här skorna, gud vad jag vill ha dom!!!

              

Av Emma Alenius - 29 januari 2012 16:15

Hej! Sitter o har söndags tråkigt! Äter glass  hoppas att det ska hända nåt     kul! Ska åka skridskor snart! Puss o Kram

Av Emma Alenius - 29 januari 2012 16:02

Tack till alla er som läser! Jag vet inte vad jag skulle göra om jag inte skulle skriva till ER! Jag hoppas att ni vill fortsätta läsa bloggen! Jag kommer göra mitt bästa för att hålla den "bra" Hoppas att ni har det bra! NI  e för Underbara, hoppas att ni vet det! Sprid vidare bloggens adress för att hjälpa mig bli större o bättre! Hoppas att ni gillar bilden jag tog i sommras! Puss o Kram

 

Av Emma Alenius - 29 januari 2012 15:40

HEJSAN!! Gör inget särskilt, bloggar, fotar, väntar på att ponnyakuten ska sändas!!! Vad gör ni en helt vanlig Söndag???? Kommentera nu så att jag får något roligt att läsa! Puss o Kram

Hörs senare!!!

 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards