Ponnyryttaren

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Emma Alenius - 26 januari 2012 22:16

Hoppas att ni kollar in bloggen imorn, nu är nästa steg SÄNGEN. Jag slutar för idag, hoppas att det är OK!? Bjuder på bildbomb imorn! SES puss Emma  

Av Emma Alenius - 26 januari 2012 21:37

Det som gör min blogg så populär är nog alla era kommentarer. Känns som vi sitter & snackar….som ett stort j*dra gäng. Kommentera nåt kul nu, så har jag nåt att läsa i sängen ikväll!


Av Emma Alenius - 26 januari 2012 21:26

Skulle till tanläkaren o ta bort mina TRE JÄTTE LÖSA tänder! Tandläkarn var BÄST han sa att jag fick äta glass direkt när jag komme hem, o gissa om jag gjorde det!? Jag kommer att fortsätta blogga ett tag i kväll, så passa på att ställa frågor DIREKT till mig NU! Puss på er. Emma


       

Av Emma Alenius - 26 januari 2012 10:24

Detta inlägg är till er mina Älskiii      sar....hoppas att in gillar det!


Emma Klara & Disa I LOVE THEME


Emma: Emma är en super söt och omtänksam tjej som alltid är BÄST på att få mig att skratta, hon är min lilla bebis :)




Imorn kommer "info" om Klara på Lörda Disa.....hoppas att ni fortsätter att läsa min blogg! Puss Emma

Min lilla Älskiiis Emma, I LOVE YOU...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards