Ponnyryttaren

Direktlänk till inlägg 24 december 2012

BIG NEWS, BIG LIKE!

Av Emma Alenius - 24 december 2012 00:08

Idag & Igår hände mycket, kan man lugnt säga! Ringde Sandra idag, berätta att jag slutar på Bella...har ju faktiskt en ny medryttar ponny nu! Bronko :) Provred han igår och idag hörde dom av sig & ville ha mig som medryttare! Roligt roligt! Var ju faktiskt två andra som hade provridit oxå, så var lite halv nervös...eller inte nervös men sjukt TAGGAD! Satt upp, gjorde mitt bästa & levererade vad dom ville ha ;) Kul könnsla det där...att kunna vissa andra att man kan! Sen så gick vi runt lite i strallet som btw är HUR MYSIGT SOM HELST! Två ur söta ponnysar står tillsammans, allt finns så att man bara kan sträcka ut handen & ta det, aldrig varit på mysigare ställe! Fint ridhur & belyst ridbana, tränare kommer dit hela tiden & jag har möjlighet att träna för två grymma! En i hoppning & en i dressyr, inte varje vecka ofc, men ngn gång ibland, BIG LIKE!


Nu ska jag & Kicki ut i snön! Have a nice Christmas now!


Här ÄR hästar och ponnysar som betyder så OTROLIGT MYCKET för mig! Att ha varit medryttare på Bella har kanske inte alltid varit en dans på rosor, så FINE! Men det har varit sjukt kul & jag har lärt mig mycket! Efter 1år...tog det slut!


Dags för en ny ponny att ta del av min vardag! Tror jag kommer ha mycket kul med denna ponnyn & snälla Ella Sandberg! Tack, tack TACK för att jag fick bli medryttare! Så HÄR är BRONKO <3


     

 

Tror ni jag kommer trivas i detta mysiga stall eller? :)


   


Nu till en häst som lärt mig mycket, på den hårda vägen var det vist?! ;-)


 


Bella, en gammal men fin häst med vilja att lära sig & lära andra! Kommer absolut att sakna att rida ut på henne med bästa kompisarna! MEN...när man stänger en dörr, öppnas en annan. Det var dags efter 1år att säga hejdå & utvecklas vidare med andra.


   

Och VEM kan glömma dom här 2 SÖTASTE ponnysarna?! Dom som lärt mig så mycket & som jag älskar av hela mitt hjärta! Dessa två kommer jag aldrig att släppa, ALDRIG!


   

Arkas, vart ska jag börja! Denna hästenär DRÖMPONNYN! TOP NOTCH, går inte att hitta finare d - ponny kille i hela världen! Den ponnyn jag nu & långt fram hoppas kunna tävla i både hoppning & dressyr! Ingen slår oss, right? <3333333


HATEN AV FÖR ER HÄSTAR!

 
 
Ingen bild

Alva Lindström

25 december 2012 18:11

Hej Emma!
Jag heter Alva och är medryttaren till Sonic, ponnyn som står mittemot Bronco! Jag vill bara hälsa att det känns jättekul att du ska bli medryttare till Bronco :)
Jag vill jättegärna rida med dig där och så! Eftersom att vi förmodligen kommer att ha samma medryttardagar!

Med vänliga hälsningar Alva Lindström :)
alva.lindstrom@hotmail.com

Emma Alenius

22 februari 2013 20:32

Super kul att du hittat bloggen! Ska bli jätte kul att rida med dig med :) Lilla Sonic är ju så sjukt söt! Precis som fina Bronko såklart! Ses snart :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Alenius - 4 mars 2013 21:40

Ja, eller nöstan iallafall! Harvarot rn fNska lång dag! Vad hände med lovet?!? Skolan var trök, men sen åkte jag och Hannah till stallet och mötte Alva för att rida ett ordebtligt dressyr pass! Ville verkligen jobba genom Bronco i alla gångarterna! H...

Av Emma Alenius - 19 februari 2013 15:48

Av Emma Alenius - 20 januari 2013 21:24

5498927573 "

Av Emma Alenius - 20 januari 2013 21:20


Nu har jag en ny blogg! www.nattstad.se/emmaalenius kolla in den! Denna bloggen kommer inte att uppdateras typ alls! Den kommer att finnas kvar, upd ibland. Men kommer inte att vara särskilt aktiv! Hoppas att ni förstår :) Puss & Kram ...

Av Emma Alenius - 13 januari 2013 12:00


Gud vad jag längtat! Asså ponnyakuten är verkligen ett sjukt bra program! Ikväll är det premiär kl: 19:15 ska ni kolla?   Idag ska jag bada med familjen, städa, blogga och lite annat! Vila inför skolan imorgon...BLÄÄ!   Arkas reds på utebanan...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards