Ponnyryttaren

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Emma Alenius - 2 april 2012 23:45

 

 
Av Emma Alenius - 2 april 2012 21:32

...HÄR kommer svaren!


hur gammal är Bella?

 

sv: 23 nu..panter tanten som tror hon e unghäst!


hur hittade du henne?


sv: på medryttare.nu BRA sida!


vet du hur högt hon kan hoppa, typ? :)


sv: hon tar en lite kortare bana, typ 7hinder på 90cm om det är rätta dagen!


hur e hon o rida?

 

sv: speciell tjej! lite kneeepig heest! VÄRLDEN ÄR LÄSKIG enligt henne, en sten kan bli ett monster typ! man MÅSTE vara berädd på att hon kan skygga för typ ALLT! hon gillar INTe andra hästar, kan rida i grupp men då sist typ! valacker/hingastar är det HOn som bossar över!


Tack för fina frågor! kul att ni bryr er!


Puss o Kram


sandra o bellis på uteritt!

   

Av Emma Alenius - 2 april 2012 21:24

...japp fick igår! kusines gammla, han bytte till en Iphone 4, så jag fick hans!


TAAAACK erik :)


Puss o Kram


   



Av Emma Alenius - 2 april 2012 21:16

...Dressyr på lektion, får se om jag hiner rida bellis lite barbacka innan lektionen! måste ju mocka, fixa hö, göra godiset....aaa ni fattar! vet inte om jag hinner allt detta! emma ska nog följa med, så om hon hjälper till kanske jag kan rida 10 - 15 min!


Puss o Kram


   

Av Emma Alenius - 2 april 2012 21:08

DÅLIG jag e på att uppdatera bloggen! MÅSTE bli bättre snart....


   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards