Ponnyryttaren

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Emma Alenius - 7 april 2012 19:43

     


 
Av Emma Alenius - 7 april 2012 19:27

...hoppas att ni har haft en lika fin dag som mig! Blev till att rida ut på bellis m Alexandra o Meggie, red runt på sandtaget, o runt lite random i skogen o på stigar!

 SUPER myyys!


Va sol o bellis skötte sig faktisks jätte bra! Blev lite tjorv på slutet bara när hon såg en liten hund, väldigt LÄSKIG förstås!


avslutade med att leda henne på ridbanan medans Alexandra galopperade!


är hemma nu o myser i soffan, mammi o lollo ska ta tåget till örebro o träffa hennes gudmor Annika! jag ska med mammi till malmö nästa söndag o träffa min faster/gudmor maggan o sovaöver där! dom kommer hem tomorrow evning då ska kusinerna + tina komma över på "påskmiddag" måste hjälpa till o fixa med det när mammi är borta!


nu ska jag fixa some stuff...see u later, right?


Puss o Kram


   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards