Ponnyryttaren

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Emma Alenius - 9 april 2012 16:22

...bara lite kort så har jag aldrig under 10 läsare/dag! brukar ligga runt 15 - 20st/dag! högsta jag kommit upp i är 40 st, vet inte riktigt vad jag gjorde den veckan men då låg det runt 30st/dag typ hela veckan!


...tycker absolut inte att jag har bästa statestiken, men är otroligt glad över att det finns personer som kollar in bloggen, och intresserar sig för mitt liv och mitt intresse!


säger bara, SPRID SPRID SPRID bloggen vidare! :)


...hoppas att ni fick ett "bra" svar på frågan!


Puss o Kram


   

Av Emma Alenius - 9 april 2012 13:42


 
  

 
Av Emma Alenius - 9 april 2012 12:54

...Hej! jobbar på en film om Bella + Me som kommer om en stund!


Puss o Kram


 

Av Emma Alenius - 9 april 2012 11:03

...sååå najs med lov nu! känns som det verkligen behövdes!


shemat för veckan kommer här....


Måndag: hemma o fixar, hittar på ngt random...tävlingar i stallet! kunde inte gå...


Tisdag: HELA dan i stallet, ska vara ledare på "påskäggs jakten" och sen ska jag rida för millan, vi ska öva kombinationer! Emma kanske kommer med o sover över + för det!


Onsdag: stallet o rida bellis...tror att jag ska hoppa lite små hinder...vet inte än vad det blir!


Torsdag: random dag, vara med kompisar...


Fredag: tror det blir satllet då med!


Lördag: Ridning på morgonen, då ska vi öva på spåra o raktrikta....kanske inte det svåraste med bra att öva!


Söndag: Då drar jag o mammi till MALMÖ! ska träffa moster/gudmor Maggan där o hitta på ngt!


Måndag: komma hem från Malmö...


Tisdag: skooola!


Puss o Kram


   



Av Emma Alenius - 9 april 2012 10:56

 

 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards