Ponnyryttaren

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Emma Alenius - 12 april 2012 23:21

...Emma fixar ;)


   

Av Emma Alenius - 12 april 2012 23:14

...ska till stallet @ 8:13 med bussen! upp TIDIGT :)


där ska jag träffa Alexandra o fixa hästarna sen riiiida!


bli HEL dag istallet, jippi!


...ska ha dressyr pass, vara "ridlärare" åt varan en stund, mera komma med kommentarer som rätta i ryggen, luta bakåt, in med armbågarna....sånt typ!


sen kanske ut på liten barbacka tur på myyyys väg i skogen efter lunch! kanske hoppa ngt hinder eller två med, får se vad det blir!


fått fina kommentarer av kompisar i stallet om nya utrustningen så imorn blir det matchande lindor + schabrak!

 

får se om jag hinner updatera..under dan, annars kvällen!


...ska upp tidigt så...


Puss o Kram


   

Av Emma Alenius - 12 april 2012 23:08

...nu får jag skärpa mig! serii...måste börja blogga nu!


behöver jag äns säga att jag är ledsen! det vet ni ju...har inte haft ngn blogglust + inget att skriva om så resultat = ingen update :/


vann idag på "tävling" i simhallen...typ 1kg godis! ska inte äta upp allt, promise! försöker ju inte gå upp liksom ;)


...hoppas att det blir mera blogg!


detta sak inte hända igen @ all!


Puss o Kram


   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards