Ponnyryttaren

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Emma Alenius - 1 maj 2012 22:44

HÄR! http://miniimartina.blogg.se/2012/april/tavling-.html 


Tycker det vore super med ny sommrigare design här på bloggen! Vad tycker ni?


Puss o Kram


   

Av Emma Alenius - 1 maj 2012 22:35

 

 
Av Emma Alenius - 1 maj 2012 21:15

VERKLIGEN nöjd my self! TACK Alex som fixxat!


o ni! TACK för att NI finns! utan er, det skulle fattas ngt i mitt liv utan er!


När jag börja blogga tänkte jag, oooo 2st har kollat bloggen idag! JIPPIE! När jag kollar NU står siffrorna inte under 20 om dan! Har kollat o oftast är det 25 - 27 st som kollar bloggen!


Ni kanske tycker detta är lite! Men om du vänder på det...TÄNK! typ 20 personer bryr sig faktiskt så mkt så att dom läser min blogg, dag efter dag!


Trodde NEVER att jag skulle få över 5 st av er underbara!


så TACK igen alla ni som gör min dag liiite BÄTTRE genom att ni kollar in www.emmaalenius.bloggplatsen.se !


Hoppas att kag snart ska kunna byta till emmaalenius.se men inte än ialf!


tror det skulle bli fler av er då!


Hoppas ni har e super!


Puss o Kram


       



Av Emma Alenius - 1 maj 2012 21:09

Idag har det varit chill! Inget planerat! lill boy har vart på fotbollsskola, o sis klipp sig :)


Fortfarande mkt fixx här hemma, tro det aldrig tar slut! Pappa skulle dyka med vithajar idag, men det var full bokat så det blir next time :S jag o min hajräddsla -.-' herre GUD, ge mig nu!


Imorgon så blir det stalleo myyysa med Bella HELA dagen! Ska blir super :)


Ska se om jag kan hitta ngn som kan filma/fota så ni får se henne in action för FÖRSTA gången!


kanske kan det bli en fin film av det sen?


har inte uppdaterat idag, mkt som sagt o göra!


bordet brevid mig är dränkt med tvättade kläder, o stuff all over the house!


NOT GOOD!


.......


venne riktigt vad som hänt mera idag...


ÄLSKAR nya håret! Verkligen super nöjd!


Puss o Kram


   

Av Emma Alenius - 1 maj 2012 11:30

Tro det e dags för nytt önskeinlägg nu va?


Ni skriver in olika förslag på vad ett HELT långt inlägg kan handla om! Jag drar sen fram en vinnare, sen imorn kväll kommer inlägget upp HÄR på bloggen :)


Tror det förra handlade om "Mina mål inom ridningen, vart jag ville komma o så" bara så att ni som missa vet!


Jag sätter INGA gränser på vad det kan handla om, det gör DU! ok?


Kommer lägga ner MASSA tid på detta nu, så önska på! Den som kommer med det Vinnande förslaget får en länk, o namnet kommer att stå med!


Good looke every one!


Puss o Kram


   

Av Emma Alenius - 1 maj 2012 11:17

Idag så blir e inget stallet! Fixx som MÅSTE göras hemma...så e re ba!


Men tro inte att jag inte kommer rida denna veckan! Blir fyra som ALWAYS! Har Bella nu på söndag me :) Ngn som vill rida med mig imorn, på lördag elle söndag? Om du vill...Lämna en kommentar o tel nr/e-post så hör jag av mig om tid! Ni kan se mig i stallet på värmdö! 3ggr i veckan är jag där, MINST ialf!


vet inte hur mkt jag hinner uppdatera bloggen idag....men det märker ni!


ha det Good!


Puss o Kram


   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards