Ponnyryttaren

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Emma Alenius - 17 maj 2012 13:13

JAG ska vara med på årets KM i hoppning! JIPPIE!


mamma krongla till det förra året, så jag kom inte med :/


Men NU ska jag! Detta är ingen liten tränings tävling, det är NU som jag ska visa att jag verkligen KAN!


Kommer vara en bana med riktiga tävlingshinder, våra finaste hinder + sponsor hinder!


Tror även att det kommer vara omhoppning :)


Är sjuukt taggad på detta, höjden ligger på 70cm ponny och 90cm häst, tror jag...eller var det 80cm med ponny? aja skiit samma :)


LD för ponny & LC för häst! så var det!


haha, idag kommer Emma hit för vi ska träna, jag ska kanske vara me di årets minimaraton i år, men inget bestämmt


Puss o Kram


   



Av Emma Alenius - 17 maj 2012 13:01

FRIIISK! tack för det, pust!


ledsen för att jag är så sjuuukt kas på att uppdatera bloggen...jag tänker "gör det efter maten...gör det sen..." ni fattar! tror ni att jag gör det sen?


NOPPE! Glömmer och är ledsen för det!


Igår, vet att jag hade feber men slangbella behöver ju mat o kärlek, right?


Så åkte ut till stallet, planen var att INTE rida om jag inte orka..men ni känner ju mig, jag red ialf! haha


TUR DET! Fixxade ALLT i stallet, tog bra med tid på mig, ingen stress var tanken...det funkade bra o allt flöt på :)


Borsta o pyssla LÄNGE med henne innan jag skritta till båtis...jag tänkte INTE hoppa, utan bara rida runt lite i trav o galopp, kanske ta ngt litet hinder på 40cm med inte mer!


Blev lite "hoppning" UTAN VÄST :O INTE BRA!


Ska ALDRIg göra om, pappa o jag ska kolla på ny väst åt mig...för den jag har blir lite för stel på mig, kanske ngn av er skulle vilja köpa? den är helt ny, och nästan bara använd på tävling!


SÅ kort fattat, BRA DAG!


Puss o Kram


   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards