Ponnyryttaren

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Emma Alenius - 18 maj 2012 23:00

Se ya tomorrow?

Puss o Kram


 

 
Av Emma Alenius - 18 maj 2012 22:45

undrar om ngt kommer ändras när jag blir 13?


Hoppas inte det...har inte tid med allt för stoora förändringar just nu!


Mamma tvingar mig att göra en lista på saker jag önskar mig och den ser ut typ så här:


1. HOPPSTÖVLAR - The Horse/sickla


2. Nya ridbyxor + pike - HÖÖKS


3. Kläder...


4. Smink....


5. Presentkort


6. IPHONE SKAL!!!!!!


7. data skydd...


8. Lädergrimma...+ lurv!


9. money! haha


va nog det...ngt mer jag ba MÅSTE ha?


Puss o Kram


   

Av Emma Alenius - 18 maj 2012 22:37

Då var det en tidig morgon på schemat imorn då! Upp halv sju..min buss mot stallet går 8.26

sen ha ridlektion, ska öva markarbete....finslipa grunderna inför KM....öva relaterade avstånd/tempo mot hinder :)


Så det ska bli kul...sen äta lunch, ngt jag ALLTID glömmer när jag är i stallet annars!


Sen upp ochmöta Sandra i privat,ta in o fixxa Bella...sen HOPPA stuts på henne ute på ridbanan!

Blir första gången EVER jag gör detta på henne, ska bli super kul :)


Kände ju lite på tekniken när jag skutta omkring på Båtis...ÅÅÅÅÅ den hästen KAN VERKLIGEN hoppa! Underbar teknik...älskar det härliga suget som man får på hindrena!


Ska se om ngn kan filma detta...vill ABSOLUT se detta själv!!!!

Men som alltid är det svårt att hitta fotograf!

gör mitt bästa...håller tummarna!


Puss o Kram

 

   


Av Emma Alenius - 18 maj 2012 12:31

SÅ! ÄNTLIGEN....kändes som om den aldrig skulle komma ;)


Imorn så ska jag iväg till stallet, ha ridlektion först på morgonen och sen hoppa stuts på Bella för Sandra :)


Vi håller tummarna för att jag inte gör bort mig! haha


idag blir en chill dag, inget planerat! Städa rummet och lite sånt bara!


NU ska Emma åka hem efter rolig natt igår...


Puss o Kram


   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards