Ponnyryttaren

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Emma Alenius - 2 maj 2012 10:13

     

 
Av Emma Alenius - 2 maj 2012 09:46

Vad tycker DU om mitt träns?


   

Av Emma Alenius - 2 maj 2012 09:38

Idag blir e stallet som gäller! ALL DAY! Tänkte köra lite bommar för FÖRSTA gången idag, kanske överraska henne med lite små hinder! Om det blir så ska jag absolut fixxa ngn som kan filma/fota så att ni får se....blir första gången som jag gör ngt sånt här på henne :) Verkligen taggad på detta!


Blir en lååång dag i stallet idag! Kommer hem vid typ halv sju, så kanske inte så bra på att uppdatera idag!


Just nu chillar jag, packar ner lite kläder som ska med...ni fattar!


btw...har hittat ett av mina pannband! Vill ni se? ÄLSKAAAAR tränset med det på! Så snyggt!


Just nu använder jag inte tränset, det hänger som "prydnad" i rummet o ser snyggt ut, men jag sköter det precis lika noga som alla andra träns!


Har NI några bra tips på tränings läger/hoppning i sommar? något läger som ABSOLUT kan rekomendera? skicka då till meg på emma.alenius@hotmail.com så kanske vi ses i sommar!


Puss o Kram


   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards