Ponnyryttaren

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Emma Alenius - 9 maj 2012 14:47

MOT STALLET! :)


Då var det dags igen...ta bussen till satllet o cykla 3km x2!


Sen fixa allt med Bella, rider om det inte SPÖREGNAR så att man inte kan gå ut...men annars ALLTID ridning!


Man kommer ALDRIG bli bra på ngt om man inte brinner och kämpar för det 110% 24/7...man MÅSTE!


okey okey, JAG gör inte alltid som jag tänkt mig saker...ibland struntar jag i att rida i snöstorm/spö regn bara för att!


GÖR INTE som jag...ångrar EVERY TIME jag gör så, kämpa på ALLA som har det som jag...lite kämpa kämpa i ridningen för att komma framåt!


nu ska jag bara komma på vad jag sak göra med Bellis idag, annars kan jag strunta i det! Tänker inte bara sitta rakt upp o ner på henne o skritta tills hon går i form utan att JOBBA ngt! INGEN chans har lärt mig läxan!


Ska man göra ngt gör det HELA vägen! Fuska inte när det blir jobbigt! Då blir du inte bättre...sad!


Om du börjat att fuska är det som att sluta röka....JÄVLA SVÅRT! Har lyckats komma från det!


TUFFT! Börja inte fuska nu! Gör det ni gillar och gör det för er egen skull, inte ngn mamma or pappa som vill! Det är ju DU som ska ha kul...inte dom! Sen är det ju "tumme upp" om man gillar same thinks liksom!


KÄMPA PÅ NU!


Puss o Kram


         

Av Emma Alenius - 9 maj 2012 07:40

Godmorgon pluttisar!


Idag ska jag till stallet och rida Bella...kanske lite hoppning vem vet?


haha kommer bilder PROMISE!


Blir att cykla 6 km jippi -.-'


Hmm...vad mer...ne, tror de va allt!


Puss o Kram


     

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards