Ponnyryttaren

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Emma Alenius - 13 juni 2012 11:05

När jag skriver min inlägg HÄR på bloggen stavar jag som jag gör...väljer att kanske stava häst hest...bara för att jag vill det! Och DÅ kommer kommentaren om att man stavar fel...har fått det x antall gånger nu...och jag orkar inte med det längre!


Om DU inte gillar bloggen varför läser du den då? Jag är mig själv...om DU inte gillar det, så NOT MY PROBLEM!!!


Jag är så GRYMT trött på folk som hackar ner på mig! HELT seri...låt mig va MIG....jag har valt att var den jag är!


Ge er NU! jag blir bara piss förbanad, jag kanske inte visar det för dig när du ser mig i ögonen...men om du känner mig, då vet du när jag inte är nöjd!


Tro mig, finns inte många sånna kvar nu!

 

   






Av Emma Alenius - 13 juni 2012 10:51

Nu när det är sommmar ska jag vila upp mig inför 7:an


Bloggen kommer oxå vila några dagar/veckor i sommar....men inte helt! KOmmer ha den igång så mycket jag kan...men varför sitta inne vid en dator i sommar, istället för att vara på stranden och bada?


Det kommer att komma lite nya fråsha uppdateringar av bloggen oxå...ny header ska in...ny "Puss o Kram" "Emma" kommer med!


Kanske ska byta förg på bloggen med...ljusblåt kanske?

Vi får se vad det blir...ni märker ju när det kommer :)


Puss o Kram

 

   


Av Emma Alenius - 13 juni 2012 10:38

Vaknade imorse, och insåg att det var SOMMARLOV!!!! Helt sjukt vad tiden har gåt fort, 4, 5, 6 bara POFF...så var det över!


Idag blir en ganska skön dag, ska ut till stallet och rida!

Blir nog en mysig barbacka tur i skogen idag...jag har inte så mycket planerat denna sommaren!


I sommmar ska jag på Taffsnäs igen, ofc! fast det är inte förens i slutet av Juli...så en bit kvar!


Snart är det ju Midsommar och då har jag lite saker fixxade :)

Jag kommer fortsätta rida mist 2ggr/veckan HELA sommaren...förutom när jag är i ångermanland hos farmor o farfar!


Der blir ju premiär bilder därifrån....tänk er! jag har haft denna bloggen i ett halvår nu! känns INTE som det...


Så till alla er som har det lika chill som jag....GLAD SOMMAR ALLA!


Puss o Kram


       





Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards