Ponnyryttaren

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Emma Alenius - 14 juni 2012 21:01

Kort Resume av dagen: vakna av mig själv typ 4 imorse, sa Hejdå! till mamma som åkta till Spanien...låg i soffan resten av morgonen för att jag inte kunde somna om! Haha jag o tv:n blev bästavänner under den tiden XD


Sen var det en chill'n life morgon bara mys, inget som måste göras!


Sen trog jag o Lollo + kompis till G-bergs badet....badade ett tag, åt lunch å bada lite till :)


Värsta möjliga sak hände på badet...en tjej spyde framför mina fötter!!!!! Stackars henne ofc, men min "smutsfobi" eller "allt är äckligt", det blev liiite jobbigt! Fick ju så klart panik och skrek...men typ ingen märkte ngt????


sen var det änu lite konstigare...hon stannade kvar och badade!!!! jag blev lite äcklad över tanken på att det kunde finnas spya i vattnet :S


Men det fixxade sig, som det brukar göra!


Imorgon drar jag nog till grönan! WOOOP WOOOP!

 

Har joxat lite med rubrikerna senaste dagarna och kommit fram till att denna var bäst! Så vi kör på denn amer naturliga stilen ett tag! Får se hur det bli i längden :)


Puss o Kram


   



Av Emma Alenius - 14 juni 2012 17:14

...just denna är verkligen HELT super! Days Until....så j*vla smart! Slipper räkna ut det själv nu, haha!


Så den kan jag rekomendera stort! Sen har jag ju mina FAVISAR: Instagram, fb, radio, SL, bloggkeen, App Store och days until <33333


Verkligen avgudar den som kom på appar!!!!


Puss o Kram


   

Av Emma Alenius - 14 juni 2012 17:09

 

 
Av Emma Alenius - 14 juni 2012 17:05

 

 
Av Emma Alenius - 14 juni 2012 11:55

Då var det bada som var dagens roliga sak!


...inte för att det kommer bli lite badning i sommar, men men :)


Ska ha en ny omröstning snart!


Videon från i söndags kommer att läggas upp på måndag...eftersom att mamma är i Madrid och hon har filmen...men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)


Nu hoppas vi på att det blir varmt o soligt så att jag hinner bli liite brun i sommar....


Puss o Kram


   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards