Ponnyryttaren

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Emma Alenius - 21 juni 2012 23:52

Hoppas ni fattar att jag inte är som någon annan...verkligen INTE! Jag kan vara den mest jobbiga personen i världen...trust me, men typ 5min senare vara raka motsatsen...jag vet inte alltid vad det är jag ska göra...saker kommer lite som dom kommer, orkar inte planera!


Livet händer oavset vi vill det eller inte, jag tänker leva mitt liv, vad tänker du göra?


Puss o Kram


   



Av Emma Alenius - 21 juni 2012 23:49

   

Av Emma Alenius - 21 juni 2012 23:42

Jag vill att bloggen ska bli så stor som möjligt...men jag tror inte att jag klarar det helt själv!


Det skulle var sååååå kul om NI kunde hjälpa mig att sprida den vidare till era kompisar..länka till den på ERA bloggar/jag gör same :)


Försöker så gott det går liksom...har en tanke om att ha cs 100läsare/dan...men det är en bit kvar tills dess!


och jag vet inte om jag kommer lyckas med det här på bloggplatsen.se så funderar på att byta till Blogg.se och köra dubbelt och se vilken som funkar bäst!


har en lite crazy tanke om att headern kanske funkar bättre på blogg.se? Men ja vet inte....får tänka lite mer på det!


Puss o Kram


OBS! OM jag skulle kunna få upp så att det blir ca 50läsare/dan 3dagar i rad så kommer jag att lägga upp en video på när jag sjunger valfir sång! Så kom igen nu! Detta blir nog ENDA chansen!


   

Av Emma Alenius - 21 juni 2012 23:37

Då har jag hittat lite ska hemma..tyckte dom var så sjuukt tråkiga så blingade till dom liite! va tycks?


me ma self, som ni vet LOVES färg o saker som glittrar! resultatet blev bättre än vad jag tänkte mig, men det lila blev bättre!


Så nu har jag 3skal....ska fortsätta sammla!


SÅÅÅÅ NÖJD!


Har som en tanke att kunna matcha skalet till vilken färg man har på kläderna...men bara en tanke :)


Puss o Kram


   

Av Emma Alenius - 21 juni 2012 23:30

Jag har välkligen inte känt för att blogga, sry för det! Men nu ska jag börja komma igång igen...har liksom inte haft ngt att skriva om!


Imorn är e midsommar och jag håller på att packa väskan inför "resan" till komisarnas landställe som ligger typ 2 timmar bort om vi har tur!


Den nya headern jag har fixxat funkar inte som den ska...har inte lyckats få den att se OK ut på bloggen...den blir streckad och suddig så det måste fixxas :D


livet rullar på som vanligt! Inget konstigt som händer right now!


...men en o annan sak har jag fixxat, snart kanske jag är medryttare på en av Butterfly Flips avkommor ;) Man kan ju alltid hoppas XD


Puss o Kram


   





Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards