Ponnyryttaren

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Emma Alenius - 3 juni 2012 22:33

Idag har varit super!

Tack alla vännerna för det <33333


Imorn blir e tagga inföa att åka till Moske...asså, jag gillar typ inte att åka till mosker, kåtor,buddhisittempel.....

Ja e fett taskig...men SORRY!


Ahhh, får gara det bästa av det...får ju va med bästa vännerna, right?


Btw...på onsdag ska jag va hästskötare åt Åsa o Matella :) Sen så taggar jag inför KM nu på söndag...heja heja!


Puss o Kram


   

Av Emma Alenius - 3 juni 2012 22:06

Asså, me ma self ÄLSKAR märkes kläder...


Men det är absolut inget som man ska gå runt o skryta om!


Liksom HALLO ba för att just DU har en Hollister kläning på dig på skolavslutningen medans en annan har köpt en billigt på sekond hand i tex London så betyder ju inte det att du är med speciell!


jag har ialf fått nog av folk som ALL THE TIME ska skryta om sina märkes pärfymer, klänningar, skor...seri? tror ni att ni ska bli mer omtykta ba för att du har dyra kläder?!


Snälla tänk om lite då! men tro nu INTE att jag inte tycker de e ok med märkes kläder...men varför börja överdriva liksom?


ASSÅ KOLLA HELA KLASSEN, JAG HAR NYA MÄRKES TROSOR PÅ MIG! SÅKLART MATCHAR DOM RESTEN AV MIG....ALLT JAG HAR PÅ MIG ÄR SPELIAL BETÄLDA BARA FÖR MIG!!!!!


 

   


Av Emma Alenius - 3 juni 2012 21:59

LÄNGTAR! Då kommer jag kunna göra så mycket roligt med bilderna...snygga till bloggen till max + kunna fixa till nya headers!


Nu måste jag sluta brb!


Puss o Kram


       

 





Av Emma Alenius - 3 juni 2012 21:52

när den kommer? det märker ni!


Puss o Kram


   

Av Emma Alenius - 3 juni 2012 21:48

Nu ska jag snart iväg till kompisarna o äta midda o ha skoj! Som ett + ska vi fixxa naglarna <3333


Ena handen med sveriges föagga o andra med storbritaniens flagga....LOVE YA!


Puss o Kram


   

Av Emma Alenius - 3 juni 2012 21:39

Nu har kicki ÄNTLIIIGEN flyttat tillbaka till mig efetr 23 månader!!!!!


Ma gad! Har det varit sååå länge :O men nu e du ialf här...så imorn blir det att gå tillsammans till skolandå, heeere gud har inte gjort det sen typ 3/4:an!!!!


Love u bästavän <33333


WELCOME BACK!


Puss o Kram


       


 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards