Ponnyryttaren

Direktlänk till inlägg 3 juni 2012

Vad JAG tycker om märkeskläder bra/dåligt?

Av Emma Alenius - 3 juni 2012 22:06

Asså, me ma self ÄLSKAR märkes kläder...


Men det är absolut inget som man ska gå runt o skryta om!


Liksom HALLO ba för att just DU har en Hollister kläning på dig på skolavslutningen medans en annan har köpt en billigt på sekond hand i tex London så betyder ju inte det att du är med speciell!


jag har ialf fått nog av folk som ALL THE TIME ska skryta om sina märkes pärfymer, klänningar, skor...seri? tror ni att ni ska bli mer omtykta ba för att du har dyra kläder?!


Snälla tänk om lite då! men tro nu INTE att jag inte tycker de e ok med märkes kläder...men varför börja överdriva liksom?


ASSÅ KOLLA HELA KLASSEN, JAG HAR NYA MÄRKES TROSOR PÅ MIG! SÅKLART MATCHAR DOM RESTEN AV MIG....ALLT JAG HAR PÅ MIG ÄR SPELIAL BETÄLDA BARA FÖR MIG!!!!!


 

   


 
 
Linnea

Linnea

3 juni 2012 22:23

Kan du inte lägga upp fler videos på när du rider? Skulle du kunna lägga upp en video på när du sjunger?

P o K

http://www.linnea.blogg.se

Emma Alenius

3 juni 2012 22:24

Visst kommer det komma upp fler ridvideos! men en video med me som sjunger...den får vi nog suga på lite :)

 
Ingen bild

Blääo

8 juni 2012 09:39

Hej.
Asså du har ju själv märkeskläder, så varför då säga att andra skryter och så när du själv har det, folk kanske inte ens skryter! det kanske bara är du som får för dig det för att kunna skriva ett sånt här inlägg, jag har iaf aldrig hört någon skryta om nåt, bara att dom är glada för att dom köpt det!

 
Ingen bild

-___-

8 juni 2012 09:41

Men herreguuud Emma!
1.Titta igenom dina inlägg innan du lägger ut dem... Du stavade fel 12 gånger -.-
2. Man kanske har "Hollisterstil"? Då får man ju klä sig så om man vill utan att bli retad att bli skrytmaja för det!
3.MÄrkeskläder köpter man inte för att skryta, det är för att de har bättre kvalitet, sitter bättre...
4. Du har ju själv märkeskläder... Och jag har hört dig skryta!
5. LÄGG DIG INTE I VAD ANDRA HAR PÅ SIG! Du kastar sten i glashus!

 
Ingen bild

Lova

8 juni 2012 09:41

Men om man vill ha en hollister klänning på avslutningen då? Om man tycker att det är skönt och man är sig själv i en hollister klänningen då? Dessutom finns det nästan bara märkes parfymer, förutom de man köper på H&M och typ Zara?

 
Ingen bild

mig

8 juni 2012 09:42

EMMA MAN SKA INTE KASTA STEN NÄR MAN SITTER I GLASHUS!!!!!!

 
Ingen bild

ANTIEMMA

8 juni 2012 09:43

Jag köpte Hollister på Second Hand!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Alenius - 4 mars 2013 21:40

Ja, eller nöstan iallafall! Harvarot rn fNska lång dag! Vad hände med lovet?!? Skolan var trök, men sen åkte jag och Hannah till stallet och mötte Alva för att rida ett ordebtligt dressyr pass! Ville verkligen jobba genom Bronco i alla gångarterna! H...

Av Emma Alenius - 19 februari 2013 15:48

Av Emma Alenius - 20 januari 2013 21:24

5498927573 "

Av Emma Alenius - 20 januari 2013 21:20


Nu har jag en ny blogg! www.nattstad.se/emmaalenius kolla in den! Denna bloggen kommer inte att uppdateras typ alls! Den kommer att finnas kvar, upd ibland. Men kommer inte att vara särskilt aktiv! Hoppas att ni förstår :) Puss & Kram ...

Av Emma Alenius - 13 januari 2013 12:00


Gud vad jag längtat! Asså ponnyakuten är verkligen ett sjukt bra program! Ikväll är det premiär kl: 19:15 ska ni kolla?   Idag ska jag bada med familjen, städa, blogga och lite annat! Vila inför skolan imorgon...BLÄÄ!   Arkas reds på utebanan...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards