Ponnyryttaren

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Emma Alenius - 1 juli 2012 22:36

Disa ringde mig idag! Hon undrade om jag ville hänga med henne till Husarö imorn! va tror ni jag svara? Ofc JA! Senast ja va där var för 3 år sen! Då var jag o Disa helt beroende av varandra o va tillsamans så mycke vi kunde! Men, det finns alltid ett MEN! Vi var så mycket me dvaran att vi "trötnade" på varandra! Vi var så lika o vi började tjafsa om små saker 24/7! det var inte kul för någon, men nu är vi ganska bra kompisar igen! men tiden blev det bra igen...men det kommer nog aldrig att bli som i 4:an, men jag är glad över att vi är vänner nu efter allt som hänt!


Har verkligen saknat att "få vara" med henne! Hon är en sjukt gullig o snäll tjej men som jag sa kan det bli lute tjas ibland...vi får hoppas att vi håller sams!


Det ska iallafall bli så sjuuukt roligt att komma ut till Husarö igen, träffa alla som bor där...så underbart fin ö! Dit skulle ALLA vilja åka! Det finns ofc nice boys där med...jag o Disa har redan spanat in några o har lite planer på g! Wish me luck!


Eftersom att min dator INTE ska med denna gången, så kommer jag inte att kunna uppdatera bloggen förens på typ fredag om jag stannar så länge!


Nu ska det kollas film! Hörs senare då! kommer att fixa fram några tidsinställa till er så att bloggen är igång hela veckan...men blir typ bara ett inlägg/dag! Men bättre det än ingenting, right?


Bjuder på lite sommar bilder från 2011!


Puss o Kram


       

Av Emma Alenius - 1 juli 2012 19:45

Fick precis ett super roligt samtal av någon! Vem? Om vad? kanske ni undrar...men det får ni veta sen :)


Jag kan väl bara säga så här, det ska bli så gryyymt kul!


Puss o Kram


   

Av Emma Alenius - 1 juli 2012 16:43

...men tänker svar ändå! Det var från en tjej som heter jennifer!


fråga: "Vad har du för statestik i sidvisningar? ja menar man kan ju se hur många läsare du har, men inte sidvisningar! Är bara en nyfiken tjej :)"


svar: Igår hade jag 95 sidvisningar och idag typ 41, 43 sidvisningar! Men tänker inte gå ut med min statestik efetr detta! jag kanske skriver om den  när den är bra eller abra för att jag vill, men kommer inte svar på frågor om den! Länken längre ner på sidan som heter "Besökar Statestik" kommer att tas bort ikväll! Det här var inget jag bestämde nu, utan har tävnkt på ett tag!


MEN kanske senare att länken kommer tillbaka så att NI kan kolla in statestiken ni med, men inte nu!


Puss o Kram :)


   

Av Emma Alenius - 1 juli 2012 16:32

Just nu siter jag ba på rummet...läser kommentarer från er söta läsare, kollar bloggar, fb tror ni vet :)


...me like när ni kommenterar, elaka bara skakar jag av mig! Som om jag aldrig läst dom! Bara så ni vet, finns ingen anledning till att försöka såra mig genom bad comments! För "bad comments" gör mig inte sårad! orkar inte gå o bli ledsen bara för att någon kanske inte håller med mig om ALLT! Alla tycker olika o det accepterar jag, men jag accepterar inte människor som sårar en o sen kommer krypandes o tror att allt e ok! BIG FAIL! Om någon skriver något taskigt på typ fb o en annan person "gillar" så åker dom bara bort från min vän ista o bort från mitt liv!

Dom människorna som jag vill ha NÄRA "ska" vara folk som pepppar o stöttar mig, inte folk som sviker o sårar!


Men nu ska jag ut o sola i trädgårn! haha jag kommer never bli brun!


Puss o Kram


   

Av Emma Alenius - 1 juli 2012 15:47

Jag o pappa åkte dit en kortis bara för att kolla in vad som skulle passa in i vår trädgård! vad bara tvungen att fota dessa blommor, sjuukt fina!


Hörs latser on!


Puss o Kram


           

Av Emma Alenius - 1 juli 2012 13:38



           Linne: Hollister

           Shorts: HM

           Skal: Fick av Maya, sen hem fixat :)


 

          

Av Emma Alenius - 1 juli 2012 13:31

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag...städa lite hemma ellr fixa ute i trädgården blire nog :)


Vi håller ju på att fixa i årding i våra rabatter! Jag designar o pappa fixar med min hjälp! KOmmer att bli super när det är klart med det är ganska mycket jobb!


Sen skulle vi vilja bygga upp väran alltan på baksidan av huste i sommar...bara det att pappa typ inte är ledigt någonting! Men snart ska jag upp till Gideå (Ångermanland) till farmor o farfar o alla söta för som ska tränas! Vi känner en tjej som födder upp bajskir hästar tror jag det stavas, o jag brukar hjälpa till att träna fölen på sommaren! Vänja dom vid människor o hjälpa dom med att rida då o då!


Ska bli sååå mysigt att komma dit upp! När jag kommer dit ska ni få en ordentlig rundtur...jag hade tänkt att filma hur det ser ut! Det är grymt stort så räkna med många filmer :)


Puss o Kram


   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards