Ponnyryttaren

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Emma Alenius - 6 juli 2012 23:30

Den här helgen bli stall helg :)


Bella går ute dygnet runt nu..semester! Men tar nog in henne o borstar o fixxar...ger henne lite mat o sprayar på myggmedel så att brommsarna håller sig borta ett tag!


...hade tänkt mig en mysig skogs tur ena dagen o regält tränings pass den andra, blire bra?


Kanske drar ut till Sandtaget o hoppar några språng? Det får vi se...hade tänkt att ta lite bilder oxå!


Puss o Kram


   



Av Emma Alenius - 6 juli 2012 18:47

Ida bergqvist, hon har kollat runt ett tag, provridit en MASSA hästar o NU är det klart! Hon ska köpa en häst som heter KARLOS! fatta? Hon ska få en egen häst!


Sååå glad för din skul cheyen! Hoppas att ni tar er till dom stora klasserna nu! Vi ses imorn installet...o grattis igen!


...btw, kolla in hennes blogg! www.idabergqvists.blogg.se verkligen värt det!


Typ alla i stallet som jag rider med nu har eller ska skaffa egna hästar!  Super kul för dom, o jag ska kanske hjälpa till o rida någon av dom! Hoppas att även  JAG en dag ska kunna få en egen ponny! Ida ska skaffa en HÄST! Totaly understand why, för snart kommer hon ändå att börja rida storhäst alla the time...och då vill hon kunna satsa på en lång "kariär" o inte behöva byta häst när hon vuxit ur den...då hinner hon komma längre :)


Nu ska jag ner o äta middag! Ida hämtar han i Augusti, precis då jag drar till taffsnäs...OMG! Kan inte vänta längre :)


Händer ju BARA massa kul denna sommaren!


Bilder på Ida o Parodie från KM i år! + rolig bild från i vintras, LOVE U!


Puss o Kram


             

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards