Ponnyryttaren

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Emma Alenius - 3 juli 2012 10:45

        

Av Emma Alenius - 3 juli 2012 10:30

         

Av Emma Alenius - 3 juli 2012 10:00

När ni läser detta är jag på husarö! Som ni vet är detta en tidsinstället så vet inte riktigt vad vi håller på med :)


Vi är nog ute o cyklar eller badar! Spanar in snygga killar o har det sjuukt nice!

Kommer inte att kunna skriva så mycker mer än så här! Men jag är tillbaks på fredag!


Bella är igång nu under sommaren, står ute dygnet runt ett tag! Ska rida henne lö + sön, kanske lite kavalleti/hoppning?


...hade tänkt att hon skulle va igång under sommaren o få vinder vila istället! Hon är i så pass bra form att vi inte vill kasta bort den! Känns verkligen som om jag o Bella börjar förstå varan! Jag har kommit in i alla privatstallet rutiner o vad dom gör! Mognat i sättet liksom! Vet ju inte vad som kommer hönda längre fram men kanske skulle kunna stara någon klass med henne, tränings tävling då i stallet efter som hon blir så nervig av att komma till nya platser + hon e 23, man måste tänka på det!


Nu ska vi hitta på något jag o Disa, mycket spana o ragga killar nu! Vill ha lite fler nummer på mobilen ;)


Som sagt, bjuder på lite sköna sommar biler från 2011 enjoy!


Puss o Kram


       



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards