Ponnyryttaren

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Emma Alenius - 2 juli 2012 11:40

Det finns nu en länk längst ner i menyn som heter "Follow me @ Bloglovin" Om ni klickar på den och söker i sök fältet efter emmaalenius.bloggplatsen.se sen klickar ni på "följ blogg" och sen är det klart! Om ni gör det kommer ni aldrig att missa något här på bloggen! ni kan oxå följa era favoritbloggar i mobilen med bloggappen Blogkeen!


+ Ni kan följa mig på Instagram! jag heter Emma Alenius!


Om du har en blogg och fäljer mig så följer jag dig tillbaks! Skriv då i en kommentar att du har fäljt mig + din bloggs URL (bloggadress) så kollar jag upp att du följer mig, SEN följer jag dig!


PS! Det funkar att klicka på bilder "Följ bloggen via bloglovin" gör precis som jag skrev så fixxar det sig!


Hoppas ni har det bra!


Puss o Kram

 



 


 

Av Emma Alenius - 2 juli 2012 09:11

Nu har jag skrivit mågra tidsinställda till er! Nu när jag ska bort kommer den bara uppdateras typ 1ggr/dan, ledsen men orkar inte skriva 50st tidsinställda, jag vet ju faktiskt inte exakt vad vi gör just då..så ni får nöja er med det tills senast på fredag :)


Det som kommer vara läsvärt nu under sommaren är att deep shit inlägg kommer publiceras då o då! När jag är på husarö med Disa så kommer jag att bjuda på sköna sommarbilder från 2011 o några 2012! Enjoy that!


Nu ska jag bara packa ner det sista, dom kommer o plockar upp mig vid 14 - 15 idag, sen tar vi båten ut till husarö!


Ska ner o äta strax, hoppas ni har det bra! För det har jag :)


Puss o Kram


   


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards