Ponnyryttaren

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Emma Alenius - 10 juli 2012 23:22

Idag var jag, mamma + syskonen på banken för att fixa ett bankkort till mig! Jag kommer att ha mitt via Nordea...så jag kommer kunna handla med kort o ha o sköta mitt alldees egna konto!


Alla papper är på skrivna o klara, nu kommer kortet i brevlådan om några dagar :)


Jag kommer oxå att få leg, men först måste jag ta en snygg bild...tänker inte sumpa mitt första leg!


...sen var mamma snäll o skjusa mig ut till stallet, jag hämta in Bellson...pysslade länge o noga! La ner mycekt tid på svansen, fanns inte en enda tova kvar i den när jag var klar! Fixade stallsysslorna, bella vilade i boxen...jag å lunch o hon fick sitt hö + kraft!


Sen borstade jag henne nogrant för ANDRA gången idag innan jag red iväg barabacka ut i skogen :)

Blev bara en kort ridtur ca 25 - 30min! Hon har gått omkull i hagen o sträckte sig lite så, lugnt tempo o mycket vila denna veckan!


Sen promenerade jag o hon en sväng innan jag släppte ut henne i hagen igen :)


...tog bussen hem, sen stack jag o lollo in till pappas jobb o därifrån gick vi till gallerian o shopade loss! Super mysig kväll med mycket skratt o promenerande! Avslutade dagen genom att ta båtenn hem o promenera sista biten, TACK pappa + lolla för en super kväll! LOVE U LILL SIS!


Puss o Kram


   



Av Emma Alenius - 10 juli 2012 23:06

Nu har jag precis kommit hem ifrån stan, varit o shopat presenter till mamma som fyller år på torsdag + varit på Hollister o fixat fram snygga kläder!


...jag köpte 3 perfymer, gul, blå o grön! + ett linne o en flease...stavnig?


SUPER nöjd med blogg designen, TACK karin snälla du för hjälpen :)


Nu kommer det massa bilder på vad jag köpt, så enjoy! (bilder på kläderna kommer imorn!)


Puss o Kram


       





Av Emma Alenius - 10 juli 2012 22:45

Ja, jag tro ni kan se att det har blivit en liiiten förändring här på bloggen, har jag rätt?


haha, fick erbjudandet av karin igår om att hon kunde hjälpa mig göra en ny header, pappa ska hjälpa mig göra en annan i photishop senare när han har tid!


Tycker det var dags att byta färg oxå, ljusblå blev det denna gången! Sommrig härlig färg som får bloggen en känsa av hav o vatten, haha svammel.se


Nå, vad tycker NI om bloggen nu?


Puss o Kram


   


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards