Ponnyryttaren

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Emma Alenius - 11 juli 2012 23:51

...ska upp tidigt imorn, mamma fyller år! Så jag åker inte till stallet, har varit sjuukt dålig uppdatering av bloggen dom senaste dagarna oc de är för att jag varit i stallet, kan ju inte uppdatera där...


Men NU ska jag börja uppdatera som vanligt!


Idag var jag ut till stallet, tog in Bella vid lunch o bortade nogrant i säkert en timme, smörjde hovarna o gav henne MASSA lyx!


Hon har tappat en sko i hagen igen så hon fick vila i hagen resten av dagen!

Imorn kommer jag lägga upp massa mysiga bilder jag tog i stallet idag, men inte nu för det är för sent!


Sen tog jag bussen hem, på vägen stannade jag till på HÖÖKS för att fixa ettnytt flugpannband till slangbella, hennes är både för litet o inte särskilt snyggt! Och som alltid när jag shoppar hittar an massa andra bra saker med! Så blev en matchande blå grimma + flugpannband, magicbrush (sjuukt bra borstar)& TobbeLarsson hästolja! jag är JÄTTE nöjd ed dagen idag, både med köpen o header som jag fixa ikväll!


Hoppas ni gillar den lika mycket som jag gör!


Puss o Kram


   

Av Emma Alenius - 11 juli 2012 23:49

   

Av Emma Alenius - 11 juli 2012 23:47

NU har pappa hjälpt mig att gör en snygg header i photoshop!


Jag hade ju tänkt att köra på ljust blått men ändra mig och kör på ljus grönt istället!


...temat på header är KM hoppning 2012! Nu kommer jag köra på denna headern ett BRA tag! Är sjuuk njd me ma self! TACK så otroligt mycket pappa för hjälpen, love u.


Den nya headern får bloggen att se MYCKET proffsigare o snyggare ut!

...nu har jag jobbat med den i flera timmar, så natti natti!


Puss o Kram


   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards