Ponnyryttaren

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Emma Alenius - 1 februari 2012 22:48

Hoppas att ni har det bra SOV GOTT, detta var ett väldigt onödigt inlägg! Puss o Kram

 

Av Emma Alenius - 1 februari 2012 17:26

Idag på lunchen så gick jag till skolsyster för att kolla när vi skulle vaccineras efter som att jag hade feber den dagen då dom andra i klassen tog den! Då sa hon att jag kunde ta den på en gång, hon hade sin medhjälpare där så hon gav mig sprutan direkt :S Hon gav den ganska långt ner på armen OCH fast att hon viste att jag inte gillade att ta sprutor och bad henne o inte visa den, så la hon den FRAMFÖR MIG på bordet!!! DÅ såg jag att vaccinet var ROSA, ganska fin färg men inte så mysigt att få in i armen!!! Jag MÅSTE plugga idag och jag vet att ni vill ha den 3delen i taffsnäs historien, men jag LOVAR att både del 3 och 4 kommer imorn!!! Hörs då...Puss o Kram

 

vill inte lägga upp en bild på sprutan :S

Av Emma Alenius - 1 februari 2012 12:00

Tja! Var med klassen på en judisk Synagoga mitt i Stockholm!!! I senare inlägg kommer -mitt liv på Taffsnäs del 3- och info om hur allt gick igår! Ska ha utvecklingssamtal idag :S Och så ska jag kanske ta en spruta :( Hoppas att NI har det bra ;) Vill gjärna att ni kommenterar, ÄLSKAR feedback! En Synagoga är en speciell kyrka som tillhör den judiska religionen! Bjuder på bilder, dom är inte mina! Tog inga själv så to några från Google! Puss o Kram


   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards