Ponnyryttaren

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Emma Alenius - 27 februari 2012 23:00

Tog en jätte skön promis med mammi o hundarna ner mot marinstaden, vi följde strandpromenaden och stannade o lekte med hundarna då o då! Vi kom fram till en bänk, jag tänkte att hundarna kunde hoppa upp och sätta sig brevid mig på den men......ne, totta hoppade upp med framtassarna på bänken och hoppade sedan över "ryggstödet" över till anndra sidan! kanel var LITE bättre, hon kom upp, men halkade nästan alltid ner!

 

Med lite tålamod satt vi alla tre på bänken, men inte länge, totto o kanel halkade ner nästan på en gång! haha

 

Hundarna är som besatta av snöbollar! Dom jagar allt som flyger i luften! kastar man en snöboll, så är dom efter den! haha


Såg att dom började fryssa så vi gick hem.....myssig dag!


hur har ni det?


Puss o Kram



^_^

Av Emma Alenius - 27 februari 2012 21:18

Sjukt sugen på att hyra denna hästen! Går ju inte att ha egen just nu, så hyra är väl ett altenativ? Hästen heter Alpha, och är fullblodsarab......SJUKT sööt om du frågar mig, perfekt mankhöjd 145cm då är han väl d-pnny? eller? aja, vill iallafall hyra honom så jag kan börja tävla på högre nivå!


underbart det skulle vara att få komma ut på stora tävlings banor......dröma kan man ju alltid!


Puss o Kram


 

Av Emma Alenius - 27 februari 2012 19:28

Sitter o myser vid bordet o familgen! Äter Bem and Jerrys o har det göt! Kan bli lite söt ibland men ben and Jeryys, men det är gott!


Vad gör ni då??


Puss o Kram


smakerna idag, vanilj och vit choklad o jordgubbs cheescake


   

Me

Av Emma Alenius - 27 februari 2012 18:04

Jag hos Wilma

 

Puss o Kram



 
Av Emma Alenius - 27 februari 2012 17:51

Hej! Ville bara tipsa om en kompis blogg! Den är skit bra!


Kolla in den NU! Länken hittar du HÄR:-------> http://wilmizzz.blogg.se


Hon som har bloggen heter Wilma, en fantastiskt sööt tjej som jag kännt i HELA mitt liv! Bättre vän är det svårt att hitta!


Puss o Kram


Här e hon...söötisen!

 

Av Emma Alenius - 27 februari 2012 17:33

Vet att det ser ut som att jag är en som ÄLSKAR att bada! Sant, på sommaren, men INTE på vintern! Roligt att bada "på riktigt" om ni förstår, i hav och sjöar! Inte i vatten men massa klår och annat....BLÄ!


Men men, jag var tvungen att följa med! Så varför inte göra något roligt av det?! Det fanns en vatten hinderbana, Wibit, som var uppblåst och lång fastspänd på vattenytan! Man kunde tävla på den, det gickc ut på att man så SNABBT man kunde ta sig över den och nudda simbassängs kanten på anndra sidan <3 kom 4:ra på tiden 21.34 sek! Inte så dåligt enligt mig!


Träffa kicki där, hon slog mig på hinderbanan och kom 2:a.....nästa gång vinner jag!


Puss o Kram, från en med blött hår ;) haha


Du e sååå jävla UNDERBAR Kicki,sööt och fantastisk! tänk att jag kännt dig i snart 6år!


      puss på dig baby! <3

Av Emma Alenius - 27 februari 2012 10:15

Hey!


Idag blir det en slapp dag vid datorn och bloggen! Ni har bet mig att fixa en "smink video" ska försöka fixa det till veckan men kan inte låva något!


Ska ner o äta frukost, smoothie och toast! Hemma gjort förstås!


Mamma är ledig idag, ska se om vi kunde hitta på någonting! Tills dess, SLAPPA!

  

Puss o Kram


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards