Ponnyryttaren

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Emma Alenius - 12 februari 2012 22:28

Hej......sitter och väntar på att sandra (hon som har bella) ska höra av sig om hur det blev med medryttare! Hon hade skickat ett sms där dte b.l.a stog att hon hade svårt att välja mellan mig och en annan tjej! Hon frågade oxo lite frågor om hur jag tycker det är att vara o mysa o ta det lugnt i stallet då Bella kan bli lite stressad om det blir för rörigt! Hon undrade också om jag kunnde ta henne några extra dagar.....förutom dom två "fasta" dagarna! Så här såg typ mitt sms svar ut:


Jag är en person som älskar att ta det lugnt o mysa i stallet (glad gubbe) hoppas att jag är den rätta för dig och bella! Det skulle betyda såå mycket för mig att bli medryttare på bella ( glad gubbe) Allt ser ut att funka i min vardag. Förstod inte riktigt vad du menar med extra dagar? Hoppas att detta gjorde det lättare för dig att välja (glad gubbe)


Vad tycks???? Kommer jag bli medryttare ellr? Rösta om vad NI tror längre ner på vänster sida! ha det sååå bra! Puss o Kram

 

 

Av Emma Alenius - 12 februari 2012 14:03

Hej hej!!! Ska iväg o fira kusinen Erik som fylde 14år i fredags!!!! Ska hem till dom o träffa släkten!!!


Måste gå....Puss o Kram

 

  kusinen utomland

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards