Ponnyryttaren

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Emma Alenius - 10 februari 2012 23:03

Har blivit totalt beroende av följande saker:

 

Ridning/stallet - allways

Howrse.com - (heter Elitryttaren!)

Starstable.com - inte sååå beroende av detta spelet, men ändå!

Bloggen - KOMMER ALLTID ATT VARA

Facebook - vem e inte det???? ;D

Datorn - själklart <3

Mobilen - vad annars?? (har krashat!) -_-

Mitt rum - vet inte varför

Och min SÄNG! Vet inte om man skan sova bättre än vad man gör i min säng! <3 mistolka INTE det!!!!

 

Hoppas att ni inte blir lika beroende som jag, för då är ni lost in space! <3

 

Puss o Kram   bebisen i sommras! för er som inte vet är detta TOULOSE/totto min utställning hund! Sötast i världen, det är även hans "valp" KANEL

 

Av Emma Alenius - 10 februari 2012 22:58

Sitter och leker lite med olika bilder....så här blev en av dom!!! Inte jätte bra direkt, men ändå!!! Jag blir bättre! Har blivit helt beroende av datorn på sista tiden....vet ej varför! vet ni???? Struntsamma, imorn så gjäller det! Då ska jag provrida Bella inför Sandra....är skit nervös för att göra fel.....hoppas att det går bra för jag tror ärligt inte att jag klarar av att se någan annan person än mig, Sandra på henne! Men det är inte upp till mig hur bella e på för humör! fick just veta att vi ska rida ute! Hoppas för gudsskul att det inte är hallt! Puss o Kram

 

Av Emma Alenius - 10 februari 2012 22:43

Här kommer den riktiga hästens bön som ni har frågat om! Så se och lär!!!! Puss o Kram

 

HÄSTENS BÖN:


Ta mig ej från min moders sida när jag som nyfött föl jag går.

Vänta med att på mig rida till mitt tredje levnadsår.


På min rygg ska jag dig bära i galopp,  på solensritt.

men tillbaks till stallet, kära, låt mig gå i skritt.


Ge mig foder, rykt och vatten.

Ha tålamod om jag är stygg.

Och i kalla vinternatten läg ett täcke på min rygg.


Rengör sadel,träns och rem.

För ej ojud i mitt stall, tänk på att det är mitt hem.

Stäng min dörr mot vinden kall.


Jag vill leva för dig bara, om min bön du nu förstår.

Då ska jag föralltid vara din bästa vän i mång år.


Och när min levnads slut är nära ta mitt liv med varlig hand.

Led mig sista biten, kära, till hästens eviga gröna land.



det var hästens bön.....visst är den fin! Blir NÄSTAN    tårögd....nawww söööta små hästar, inget kan få oss att glöma er! Eller hur?!


Av Emma Alenius - 10 februari 2012 22:39

Heeeej, idag har haf piffat till rumet med lite färg och underbara hästaffisher i den kalla mörka vintern! Blev ganska nöjd faktiskt med en affish på dörren, en på garderobssidan, en vid datorn, och två vid rosetterna!!!! Hoppas att ni får en bra fredag kväll.....Puss o kram


  skiit sööt ponny, I <Love>IT

Av Emma Alenius - 10 februari 2012 22:35

   Hej....har haft nationnela prov i skolan i svenska både på onsdan o idag!!!! det gick ass bra båda gångerna men har ju inte fått veta resultatet än!!!!


Hoppas att ni får en skön helg!!! Puss o Kram


Av Emma Alenius - 10 februari 2012 22:33

Hejsan hejsan...imorn gäller det!!!! provridning på bellisen!!! önska mig lycka till <3

 

Har inte bloggat pga personliga skäll!!!

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards