Ponnyryttaren

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Emma Alenius - 4 februari 2012 19:23

                         

                          

 

Var o shoopade nya shortshaps *stavning då mina gammla knappt går at använda mer!!!! Tog den nya kattalogen och såg att ur söta Nellie Berntsson, precis som hon sa var med........bilderna var underbara så klart. Kolla in världens bästa blogg: www.nellieberntsson.se hoppas att ni gillar den lika mycket som jag! Puss o Kram

 

Vad tycks om mina nya chaps???? Kommentera gjärna vad NI tycker ;D


     



     

Av Emma Alenius - 4 februari 2012 19:13

Hej :D Idag så har jag ridit på Dagne, det gick super men hon var lite pigelin i galoppen ;) Bellisen är på bättringsvägen och går snart rent i skritten! När hon e tillbaka så ska jag provrida....hoppas att det går fort! Det var om jag inte berättat det en hovböld som gjorde henne så super halt.....det var sååå synd om henne hon kunde knappt gå!!!! Nu hoppas jag att ni ska precis som jag kolla in Melodifestivalen 2012!!!! Tror det blir super...kommer inte sluta blogga än       på ett tag ;D Puss o Kram

 

 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards