Ponnyryttaren

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Emma Alenius - 22 februari 2012 19:53

Titta vad emma gjorde som länk åt mig!!!! den är sååå gullig!!! I <3 U


Här är den: http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fmenadedu.se%2Fimage%2F1fbbfa00f98580fe6f76d29eeeabda353088c6b8e%2F&h=pAQGvohPTAQHJ4-XpXGmJ1jU65uroWh3RzsdIFuF-vUm2tA

 

ha det bäst nu....Puss o Kram

Av Emma Alenius - 22 februari 2012 17:20

Detta inlägg e till dig!!! Du e bäst!!!! Vill att du ALLTID kommer att finnas i mitt <3


Emma.....du är....


1. UNDERBAR


2. sötis


3. fantastisk vän för ALLTID

 

              

4. en del av mitt <3


5. bästa person i världen på att få mig att skratta


6. finns inte ord för hur mycket jag älskar dig!!!


7. kommer bli VÄRLDENS längsta inlägg om jag inte rundar av nu -_-


8. DU ÄR HELT ENKELT den bästa......underbaraset personen som finns!!!


I <3 U

 

tror jag kan fortsätta till minst punkt 10023.... men tror inte ni orkar läsa att då ;D


Puss o Kram


Är man sööt eller vad???




nu är emma ganska rädd för hästar!!! men det var hon inte när hon var liten....<3


Av Emma Alenius - 22 februari 2012 17:02

Igår så glömde jag halstabbleterna zyx hemma -_- men som tur va så hade emma med sig sina till skolan....men hennes hade annan smak...mint (brukar ha citron) åt upp den sän....men efter det så började det bränna pch stika i halsen/HELA munen och i halsen.....:S


 hände på musiken.....halsen svällde upp! Det var ass läskigt!!!


Sprang ut på toan och försökte dricka....men det gick inte att ha något i munen!!!

Fick springa ner till syster när jag knappt kunde anndas....:S


Jag var inte alergisk mot något så det var sååå jobbigt att inte veta vad som hände!!!


Jag fick 2 st allergitabbleter som sulle värka på 20 min....men det hjälpte inte!!!


fick sedan 12!!!! st andra tabbleter som skulle värka inom max 2 timmar....det hjälpte!!!


om inte det funkat så hade jag varit tvungen att åka in till akuten...eller få sputa :S


Det var faktiskt ganska mysigt att sitta där nere hon skolsköterskan! under tidens tabbleterna började värka så pratade vi ridsport...kollade häst bilder, gick in på stallet hemsida mm!


Sååå skönt när det slutade bränna i halsen!!!


Sååå.....jag komemr ALDRIG att äta ZYX igen....det konstiga var att jag ätit dom i mins ett halv år utan att något hänt!!!

Det äda som krävdes var att den var i en annan smak så blev jag allergisk???

Weard i know....but im still alive....thats the meater!! Puss o Kram




  INTE BRA!!!!

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards