Ponnyryttaren

Alla inlägg under juli 2012

Av Emma Alenius - 5 juli 2012 23:22

       

Av Emma Alenius - 5 juli 2012 23:14

Nu har det ÄNTLIGEN kommit en blogg app! Eller den kommer finnas på App store om några dagar...fata, då kommer jag att kunna uppdatera bloggen vart jag en går!


Nya bilder kommer läggas upp å bloggen kommer uppateras ca 10ggr/dan! TRO mig, det ÄR mycket jobb bakob en blogg...lägger ner typ 4 timmar VARJE dag! Men nu kommer jag ju kunna uppdatera på bussen/i bilden/i stallet ÖVERALLT ba jag har tekning! Just nu kan jag ju bara när jag har en dator...ganska jobbigt om jag sk va ärlig :)


Men jag KÄMPAR på, tills appen kommer! Jag SKA fixxa detta, det ska jag :)


Puss o Kram


        

Av Emma Alenius - 5 juli 2012 22:06

Nu ska ni få ett inlägg som publiceras direkt! Inget konstigt tidsinsällt eller random skrivet!


Tiden på Husarö var sjuukt mysigt! Jag har ju LOVAT er bilder, men har inte tagit några bilder med min iPhone, men Disa har...när jag får bilderna så kommer dom att läggas upp här och det kommer stå vid bilderna: Tagna av Disa


Håller som sagt på att fixxa en ny header till er, men det tar ett tag...ni får ha tålamod och det vet jag att ni har!


Imorn är det en ny dag! Bilderna från Husarö är otroligt bra! Tack Disa för att du fota och för att jag fick följa med dig ut till Husarö igen efter 2 år!


Åkte hem med waxholmsbåten, sat o kolla bloggar o läste "Elsas Mode" tog typ 2 timmar o det var ganska skönt att ba ta det lugt ett tag!


Btw, den 30 Juli ska jag på läger i stallet...eller igångstättningsläger! Vi förbereder hästarna inför nya terminen, joggar igång dom ute i skogen o inne i ridhuset bla! Kommer göra massa skoj saker, med det är också massa jobb som ska göas + att Bella ska skötas om!


Nu sak jag lägga mig, upp tidigt imorgon o njuta i solen...har faktiskt bliv ganska brun jag! BRA JOBBAT EMMA!


haha, Puss o Kram


   



Av Emma Alenius - 5 juli 2012 12:00

Rock this Party, så gryym låt! haha gammal men seri, bra låt! Min youtube länk funkar inte så ni får söka själva :)


Puss o Kram


   

Av Emma Alenius - 4 juli 2012 18:00

Sol o bad, thats my thing! Det är något som jag VERKLIGEN älskar att göra! men ridningen ligger snäppet högre :)


 Låt inte världen förändra ditt leende, låt ditt leende förändra världen!


Puss o Kram


       

Av Emma Alenius - 4 juli 2012 13:00

Tidsinställt men ändå update, right?


Hoppas det går bra ändå! jag o Disa spanar in killar, badar, springer, skrattar jag tror ni fattar!

Såååå kul att vara på Husarö igen, när jag kommer hem ska ni få MASSA bilder från veckan, promise!


Tiden går fort här ute! Super väder o sol nästan hela tiden, vi jobbar på brännan här! Som jag sa förut så bjuder jag på sommarbilder från 2011!


Puss o Kram


       

Av Emma Alenius - 3 juli 2012 10:45

        

Av Emma Alenius - 3 juli 2012 10:30

         

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards