Ponnyryttaren

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Emma Alenius - 1 mars 2012 18:13

Sitter en tröt chey vid datorn nu kan jag lova! har varit en tuff dag idag! Men rolig :)


Ni säger att ni vill att jag ska lägga upp en smink video....ska se om jag kan fixa det till söndag, men lovar inget!


Har redan sminkat mig idag...så blir svårt att fixa nu!


Ska med pappi o syskonen till tomtits imorn! Så tror inte jag hinner fixa då!


Lördag = ridning/stalldag!


Söndag= kanske hinner fixa! :)


släng in en kommentar om ni undrar ngt!


bjuder på bild :)


Puss o Kram  





Av Emma Alenius - 1 mars 2012 18:06

Hej!


har startat en ny blogg på blogg.se för att se om jag får fler läsare där!


kika gjärna in på den på: www.emmaalenius.blogg.se kommer vara typ samma saker på BÅDA bloggarna! Vill se vilken som blir bäst.....för att kunna satsa på den som förhoppningsvis kan bli ganska stor! Inte som nellieB då...men så att jag får typ 300 läsare om dan!


Skulle bli såå glad om det kunnde titta in lite mer folk! tipsa gjärna om bloggen till kompisar, länka den gjärna på ERA bloggar....yada yada!

  

Puss o Kram


Av Emma Alenius - 1 mars 2012 17:52

Hay!


Hemma nu efter änu en dag på badhuset -_-


Kom 3.a i tävlingen...ganska nöjd faktiskt!


Gör inget speciellt nu....bloggar....fb..yada yada!


HÅLL KOLL på bloggen så missar ni inte FÖRSTA rid filmen på mig o föredeta sm-ponnyn Arkas!


Ha det så bra


Puss o Kram

Av Emma Alenius - 1 mars 2012 11:25

nya headern gjord! Emma fixar!


Vad tycks om den?


varsegoda....hoppas ni gillar den!


Puss o Kram

Av Emma Alenius - 1 mars 2012 10:53

God morgon bloggen! Sitteri sängen med datorn i famnen o läser era fina kommentarer! tack för dom :) kan inte godkänna kommentarerna just nu.....något strul med det! men jag läser dom.....och det är väl huvudsaken?


Ska med syrran till badhuset o tävla.....inte i simning, på loven har dom olika aktiviteter där.....idag = paddla "kanot" det är inga kanoter.....men man kan paddla med dom!


Jobbar på ny header......om ni ser någon fin bild får ni gjärna tipsa om den/dom!


Har startat en till blogg på blogg.se Ida tyckte att det skulle bli bättre för att jag skulle få flera läsare! kolla gjärna in den på www.emmaalenius.blogg.se har inte gjort något inlägg än......vet inte om jag ska satsa på den eller denna, så frågar nu er: Vilken blogg tycker ni att jag ska satsa på?


Svara ärligt!


Bloggar mer sen, när jag kommer hem! van på hinderbanan igår, fick en biocheck på 100kr för att jag van på tiden 17.66 Bästa tiden hittils!


Håll koll på bloggen.......annars missar du FÖRSTA rid videon på mig! Och det vill ni väl inte?

  

ses sen.....


Puss o Kram


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards