Ponnyryttaren

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Emma Alenius - 8 mars 2012 22:23

Då var det skola imorn då! Ses vi där?


har varit en ganska kul dag för att ha varit sjuk! emma kunde ju få komma över, fått massor med kommentarer som: "varför ha kompis hemma när man e sjuk?" har bara ett svar till er: Varför inte om man känner sig nästintill frisk?! hade ju bara feber o det smittar ju inte, right?


ta detta svar fel nu, som om jag absolut INTE fattar hur ni tänker! om jag läst samma sak på en blogg, skulle jag nog reagera likadant! beror ju ofc på HUR sjuk man är! har man influensan så är det kanske inte jätte smart att bjuda över kompisarna, eller hur? men om man haft feber på morgonen, tagit det lugnt HELA dan o sen på kvällen känna sig "frisk" typ...varför inte be bästa kompisen komma över!


ska sova nu.....bloggar ofc med er mer imorn!


SÅÅÅÅÅ kul att bloggen visats 145ggr bara IDAG! värkligen en stor sak till att man känner sig bättre!


blir så glad för ALLA sorters kommentarer, så släng in en om det är något du undrar! om du vill ha personligt svar....skriv in bloggadress i slutet av kommentaren, om du INTE har en blogg.....skriv istället din e-post i slutet av    din kommentar!


svarar på ALLA sorters frågor!


Puss o Kram

Av Emma Alenius - 8 mars 2012 19:40

fick ett par nya hörlurar idag!

fick oxo en ny bok! den heter: HÄST- OCH PONNY-TRUBBEL av: Jo Bird


Rekomenderas starkt till alla er som har något problem med eran häst/ponny!

det kan vara allt från att den tuggar på t.e.x utrustning som grimmor, gummisnoddar, täcken....

 

eller bara att att hästen/ponnyn är skyg om öronen eller huvudet! denna boken kan hjälpa dig med både STORA o SMÅ problem!

 

absolut värd pengarna


vad tycks?


Puss o Kram

 

   

Av Emma Alenius - 8 mars 2012 17:11

bloggar senare...för nu ska vi kolla film o bada!


Puss o Kram

     

Av Emma Alenius - 8 mars 2012 16:06

så! nu vill jag veta...HISS or DISS?


sitter i köket o fb från datorn.....är SJUKT uttråkad.....


har precis tagit en glass o ska snart kolla på topmodel sverige, o om jag hinner lite Ponnyakuten!


några tips på vad man kan göra?


Puss o Kram  

Av Emma Alenius - 8 mars 2012 15:58

ÄNTLIGEN har jag hittat min ridvideo från förra veckan.....här kommer den! Wooaa!


hästen heter Arkas och har gått ponny sm, men han fick problem med knäna så dom som ägde honom ville inte ha kvar honom då det ville nå högre nivåer! då köpte ridskolan honom o lovade att han inte skulle gå "för mycket". och jag kan LOVA er att han INTE gör det heller!


Underbar ponny att rida....kläderna på denna videon är KATTASRTROF! vet att lila o lila INTE matchar o att arnbågarna flög ut ibland....men men, det finns ju alltid något att klaga på!


Puss o Kram



 

Av Emma Alenius - 8 mars 2012 09:20

blevinte riktigt en "god morgon" för mig mig idag! vaknade och kännde mig allmänt hängig....38.2 C feber o svag i kroppen! jag tycker det låter som INFLUENSA! inte kul!


så jag ligger i sängen o kollar film direkt ur datorn.....vet inte vad jag ska hitta på idag!


 jag HATAR att vara sjuk....och inte vara i skolan, för om man INTE är i skolan...får man inte träffa vännerna!


så ser ut att bli en pluggar dag igen för mig då...suck! jobbigt men jag kan inte göra något annat känns det som!BARA 2 dagar kvar nu! Hoppas verkligen att provet går bra!


bjuder på bild     


Puss o Kram

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards