Ponnyryttaren

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Emma Alenius - 18 mars 2012 20:36

....tänkte att vi gör så här denna gången, NI får ställa frågor till mig fram till imorn kväll..sen kommer lååångt inlägg med ALLA era frågor + mina svar!


...frågorna kan handla om ALLT mella himel o jord, för mig kvittar det!


nästa frågestund kommer i april/maj, då blir det frågorna + mina svar på VIDEOINLÄGG!


hoppas att ni ställer MASSOR med frågor nu!


Puss o Kram

  

 



Av Emma Alenius - 18 mars 2012 19:30

....så är det Dansträning HELA dan med våran koreograf Ewa! Alla andra i skolan har studiedag, men inte vi! vi får våran en annan dag, man kan ju se det som ngt bra...men nee!

 

update under dan! bilder o om jag kan...videos med!


Puss o Kram

     

     

Av Emma Alenius - 18 mars 2012 18:56

enjoy ponnyakuten ikväll! precis som jag!


blogga det gör jag efter kvällens program!


....under kvällen kommer det en liten Suprice! håll koll!


Puss o Kram


  

 

Av Emma Alenius - 18 mars 2012 15:22

...då ska man ta bussen från Grisslinge, 474 hem! när jag kommer hem ska det bloggas o slappas! blev inget stall för mig idag :( men ska ju dit på tisdag igen!


....Puss o Kram

 

  

 

 

Av Emma Alenius - 18 mars 2012 14:37

       

Av Emma Alenius - 18 mars 2012 14:07

....några tips på vad man kan göra idag? emma vill inte göra ngt annat än att sitta vid datorn hela dan! ganska kul än stund, men inte i längden!


glömde att säga god morgon förut....så säger det nu istället!


idag blir det en chill dag, inget stall för mig! tar bussen hem vid 16.15 - 16.30 474 frpn grisslinge! vi får se hur dte går att ha med STOOORA väskan o datorn :S


....kanske inte kommer av först vid henriksdal!


hörs senare!

     

Puss o Kram

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards