Ponnyryttaren

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Emma Alenius - 4 mars 2012 22:00

följ mig på Bloglovin så missar ni ALDRIG något!


Puss o Kram


 

Av Emma Alenius - 4 mars 2012 21:56

orkar verkligen INTE med att ha skola imorn!!!! -_- vad ska man gå is kola så mkt för?!


jaja, bara att palla sig dit imorn o göra sitt bästa anntar jag!


Är j*****t trött nu, så ska lägga mig för att orka upp imorgon!


Puss o Kram 


         

Av Emma Alenius - 4 mars 2012 18:45

     

Av Emma Alenius - 4 mars 2012 18:38

Ledsen för jätte dålig uppdatering idag! vi var ju som sagt hoss farmor o farfar, o jag kan ju som ni vet INTE blogga från mobilen!


Har haft fullt upp helt enkelt.....


Kom hem för så där 10 min sen, så ni o Bloggen var det första jag kom att tänka på ska ni veta!


Målr naglarna nu....bilder på det kommer!


Puss o Kram





Av Emma Alenius - 4 mars 2012 18:33

JIPPI! Kiväll blir det PA! det som man längtat efter Hela veckan....


Ska bli  roligt att se vad Tobbe hittat på i dagens avsnitt och så klart, Hur går det med problemen?

 

ska ni se det?


Svaren får vi nog om ca: en halv timme, tills des....


Puss o Kram


 

Av Emma Alenius - 4 mars 2012 08:28

kan inte någon bara skicka hit dom här....SNÄLLA!


nee, men seriöst, jag vill Verkligen ha dom


Puss o Kram



 

Av Emma Alenius - 4 mars 2012 08:23

Idag blir det till att städa rummmet innan vi drar till farmor o farfar :)


Det blir lunch hoss dom, vet inte om kusinerna e med eller om det bara blir vi....


Det är inte Så stökigt på rummet......hehe


Bara lite kläder utslängda i en hög o lite på sängen.....vet inte hur dom hamna där för dom var inte där när jag sommna igår :S


Hoppas att ni får en roligare dag än mig idag....men det förstås, det är ju PONNYAKUTEN ikväll....så dagen blir nog ganska bra ändå!

:)


Puss o Kram

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards