Ponnyryttaren

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Emma Alenius - 20 mars 2012 23:00

....har inte orkat uppdatera bloggen idag! har varit i stallet med bästa ida o disa, ingen slöjd idag så vi drog till hemmesta skolan, va med på idas musiklektion...hade såååhäär roligt där borta!


np gick bra, INTE för svårt...lagom haha!


...nu ska jag lägga mig efter att ha kolla TOP MODEL sverige! tror det är värrrrldens bästa program ever!

jag håller på Rebecka o har gjort sen första avsnittet! vem håller ni på?


..träningen för millan idag gick så där....PANNKAKA MITT i banan! gick rakt åt helvetet på 3-4 hindret i banan! mitt fel, INTE arkas, han skötte sig! jag "kom av mig" i banan o trodde att jag hoppade fel hinder men noppe! aja, nästa träning går bättre!


nu ska det sovas HELA natten!


videon från träningen kommer ni INTE att få se, INTE bra -.-'


Promise to show the next ridingvideo on me!


Puss o Kram


  

 






Av Emma Alenius - 20 mars 2012 10:22

....upp kl: 06.30, vakna i 10 min, sedan kl: 06.50 skye med pappi! (då var kl: 14.20 hos han) sen var det bara att klä på sig o fixa mig! då var man klar med det vid 07.30


franskan börjarde kl: 08.10, så gick hemifrån typ 8.00


sitter nu i klassrummet o har NP (nationella prov) i Ma! 5min kvar på provet nu, sen rast i minst 20 min!


efter rasten så är de ETT TILL NP prov i ma -.-'


skönt att sluta skolan 14.15 då drar jag till forum o köper present till Ida! tar sen bussen till stallet o möter henne vid hemmesta skolan! där tar vi skolbussen hem till henne, käkar mellis, hon öppnar pressenten! sedan går vi till stallet o tar det chill innan ridlektionen, idag står det Banhppning på schemat! JIPPI! venne om jag vill ha Arkas, men tror ändå jag får han!


...nu ska jag ut på rast!


uppdaterar sen om jag får tid!


Puss o Kram

 

 

Av Emma Alenius - 20 mars 2012 08:53

 

 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards