Ponnyryttaren

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Emma Alenius - 12 mars 2012 22:01

söker hjälp från er nu ...


har frågat runt lite granna bland folk i klassen men svaren jag fått har varit lite "luddiga"

så nu frågar jag er med!


TYCKER NI ATT JAG SKA HA MITT HÅR PLATT ELLER LOCKIGT?


JAG VILLLLLLL "rakpermanenta" mitt hår ... men är inte riktigt säker än!


fattar ett beslut efter att ni svarat/hjälpt mig!


SNÄÄÄÄÄLA, släng in en kommentar om vad DU tycker!     


detta var det sista för idag ...


Puss o Kram


bild nr: 1 = lockigt hår ...


bild nr: 2 = plattat hår ...

Av Emma Alenius - 12 mars 2012 19:45

kom precis hem från stallet!


har varit med ida, disa o linnea! (lellie)


har vart en super skön vår dag idag!


dagens....


kläder: orangerosa top från HM


byxor: jeans från JC


armband: från wilma!


frisyr: plattat hår....

 

jacka: svart läser ... vet ej  vart den kommer ifrån!

 

"tjocktröja": grå nackamusikklasser tröja! med emma på luvan!


DAGENS FRÅGA till er..... tycker ni att jag ska rakpermanenta håret?? (att göra det platt)

 

vi var på norra evlinge jag o linnea o kollade på hennes häst (sto) som står uppstallad där, hon vissade mig runt lite ... vi kkättrade vid göselstaken! (INTE I DEN) ... sen kollade vi tavlorna om det fanns några medryttaranonser uppsatta! det gjorde det inte :(


sen fick vi skjus till södra evlinge ... där vi gick till disa o ida som höll på med Magi! jag o linnea fick snabbt uppdraget av disa o ida att gå o köpa fika i cafeterian! det blev ... 2st "kärleksmums" till disa o linnea 1 kladdkaka med grädde till ida o en "chokladboll till mig! MUUUUMMMA......!

 

nu så ska jag göra lite matteläxor, vi hlrs imorn! right?

 

ledsen för dålig uppdatering idag, men som sagt så var jag i stallet!

 

Puss o Kram

 

(hittade en gammalbild ... mig o ponnyn Billy för typ 2-3 år sen)

 

keep in touch!

 

 



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards