Ponnyryttaren

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Emma Alenius - 5 mars 2012 21:35

Måste sluta nu....upp tidigt imorn! Franska 8.10


har varit ganska tuff dag idag med dans träningen o allt!


Super taggad inför träningen för bästa Millan imorn! tror att det blir hoppning...har inte hunnit lägga upp videon från förra veckan, vet jag e lite lat! Hål koll nu så kommer den upp när ni minst anar det!


Puss o Kram

Av Emma Alenius - 5 mars 2012 21:29

Domino - Jessie J

Wild and Young and Free - Snoop Dog & Wiz Khalifa


ÄLSKAR!


Puss o Kram

Av Emma Alenius - 5 mars 2012 21:27

Är detta nya TobbeL eller? haha LOVE IT!


Puss o Kram

Av Emma Alenius - 5 mars 2012 21:23

och  då  blev  det   så   klart   denna.....

 

Puss o Kram

:)

Av Emma Alenius - 5 mars 2012 18:41

Sitter hemma hos emma o gör.....vet faktiskt inte riktigt vad vi gör! emma har gjort illa sitt knä när hon ramlade på forum, så vi har lite svårt att hitta på något då emma typ bara kan sitta i soffan vid teven eller datan!


Haha, men vi har haft det kul ändå!


ledsen för dålig uppdatering idag!


ska bättra mig....


Ridning för bästa Millan imorn, Super taggad!


MÅSTE börja plugga till grönt kort! Har inte gjort det än, vet tror knappast att jag klarar av provet om jag fortsätter så här!

Provet är ju liksom på lördag, har pluggat, men är långt ifrån att kunna svara på ALLA frågorna!


Bloggar mera sen...


emma ville inte vara med på bild idag, så det blir ingen :)


Puss o Kram

Av Emma Alenius - 5 mars 2012 18:33

Idag var de Första skoldan! På musiken så fick vi träffa e koreograf som ska hjälpa oss med dans och musik till våran musikal med premier den 4 April! Vi ska göra "Oliver Twist" kanske inte den mest passande till musikklasserna i år, för nästan alla rollerna är pojkroller.....vi är typ 8st killar o typ 44st tjejer, ni fattar!


Ska bli jätte kul att ha musikalen, Eva som våran koreograf heter var jätte duktig o jag tror att detta faktiskt kan bli bra!


Bara jag inte får black out på scenen!


Puss o Kram


Av Emma Alenius - 5 mars 2012 07:28

Första dan i skolan nu på över en vecka! Ska bli sååå kul att träffa alla kompisarna igen, höra vad dom har gjort och när nästa "tjejkväll" blir!


Bloggar med er efter skolan, så fort jag e hemma! Promise! För som ni vet vid detta laget: Kan jag INTE blogga från mobilen -_- tro mig, det SUGER!


Nu måste jag gå ner o äta frukost, flingor o mjölk ^_^

  

Skolan nästa.....vet inte när ni börjar i skolan, men jag börjag 8.20


Puss o Kram

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards