Ponnyryttaren

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Emma Alenius - 19 mars 2012 21:35

tappat bort mitt busskort någonstans på vägen från mig - stallet - emma, hittar det inte ngonstans!


det är nu spärrat o sl skickar ett nytt med posten till mig som kommer tidigast imorn!


är bara sååå chockad över att jag lyckades tappa bort det! har ALDRIG tappat bort ngt såå viktigt förut!


men ngn gång måste ju nli den första! right?


det jag saknar mest är det snygga "skyddet" i guld som jag hade, ska kolla imorn i stallet om det ligger där! kan ändå inte använda det nu när det är spärrat, men guld skyddet vill jag ha tillbaka SÅÅHÄÄR mkt!


nu är det sooooova som gäller för mig!


Puss o Kram

  

 

Av Emma Alenius - 19 mars 2012 21:20

bra att såva söt HELA natten! upp tidigt, göra sig till skolan! komma hrem i en kvart...ta bussen till stallet o ridning kl:18.15-19.00 sen kommer mammi o hemtar direk ifrån stallet eller hemma hos Ida!


tror det skulle vara hoppträning imorn, men är inte 100% säker! ska kolla upp det!


blir nog på Piggelin höstn Arkas (sm-ponnyn) ska bli SÅÅÅÅHÄRRR kul!!'


Puss o Kram

  

    

Av Emma Alenius - 19 mars 2012 21:05

 

 
Av Emma Alenius - 19 mars 2012 18:53

...jag kommer skriva frågor + mina svar! om ni hare fler frågor är ni välkommna att skicka in dom till mig via "kommentarer" eller via min e-post emma.alenius@hotmail.com


skriver inte namn på frågorna! ALLA e anonyma i mitt inlägg! tror ni känner igen era fråor ändå!


hoppas att ni blir nöjda med svaren!


vad tycker du om pa? (ponnyakuten)

 

sv: LOVE IT!


vad är din favorit färg?

 

sv: ooo, svårt! har många...svart, vitt, blå/marinblå, vissa rosa o sometimes grå!


är du "naturligt" blond? eller har du färgat?


sv: är naturligt blond! både i hårfärg o lite i sättet! haha..


hur länge har du ridit?

 

sv: 7år ALLA på ridskola!


vad heter favorit hästen?


sv: Arkas, Sanzi, Boyen! gillar ALLA hästar men dessa lite extra!


syslar du med någon annan sport än ridningen? om, hur länge?


sv: nopp! inte nu, men har spelat fotboll! gjorde det i tror jag 3år!


vad heter du i mellannamn?


sv: Annie o Amanda!


vad gillar du bäst, uppsat eller utsläpt?


sv: venne! beror på hur håret e! tror jag gillar båda same!


har du ngt husdjur?


sv: nej, inte nu! hade två katter förut! men tar hand om två hundar, totto o kanel! ställer ut dom o så!


favorit djuret efter häst?


sv: oj! gillar nästan ALLA djur! men blir nog hund :)


favorit blogg?


Nellieberntsson.se ofc! men har anndra favoriter med, men denna e BÄST!


favorit maten? tacksam om denna kommer med i frågestunden!

 

sv: tycker denna fråga kommer upp ofta! har inget bra svar på denna! är typ all ätare! men pannkakor o pappas kött e yammi!


sista frågan nu...


hur du några syskon? vad heter dom? hur gammla?


sv: har 2st syskon! Lousie 10år (lollo) Lucas 6år o ocktober!


detta var allt för nu! TACK! till alla er som ställt så MÅNGA frågor! love ya!


glad chey vid datorn nu! roligt att ni tycker om bloggen!


Puss o Kram

  

 

 





Av Emma Alenius - 19 mars 2012 18:02

...så missar Du ALDRIG ngt som händer på bloggen! du kan oxo se ALLA inläggen direkt på deras hemsida!


Puss o Kram

     

Av Emma Alenius - 19 mars 2012 17:52

ville bara säga det! GRATTIS till en Fanstastikt fin,söt,snäll o rolig tjej som nu e tonåring! grattis igen baby!


kolla in hennes blogg vet ja! www.wollaa.blogg.se 


ses i stallet imorn, right!


Puss o Kram


  

 

Av Emma Alenius - 19 mars 2012 17:44

...så se till så att DIN fråga kommer med! svarar som jag sagt tidigare på ALLA sorters frågor ,bara fråga på! kommentera gjärna in lite tips på vad som kan göra bloggen ÄNU BÄTTRE! vill ni inte "kommentera" in era frågor så kan ni skicka dom till emma.alenius@hotmail.com


håll koll!


Puss o Kram

  


 


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards