Ponnyryttaren

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Emma Alenius - 23 mars 2012 14:09

....har fått en fråga från er!


Vad har du för mobil? Iphone?  fanny

 

sv: nej! inte Iphone! vet att jag har det på en del bilder, men den e mammis! Me my self har en Sony Ericsson model: W595 så ser den ut! många av er vet nog redan, men för er som inte...HÄR kommer lite bilder!


Puss o Kram

   

Av Emma Alenius - 23 mars 2012 13:44

                        ....ÄNTLIGEN är min pappi hemma! men det varar inte länge, han drar till USA imorn! venne om jag ska bli ledsenför att han åker or glad över att han kommer hem med saker från Abercrombie!


....fick mina pressenter nyss! tror ni kommer gilla dom!

  

   på denna ^ bilden ligger längst fram ett par Ray.Ban bakom dom (2) är det ett par Gucci bakom dom (3) ett par Canel o längst bak (4) ett par WEI SHI DUN

  

         GUCCI

 

         WEI SHI DUN

 

        CHANEL

             

  LOVE IT my self! SUPER FINA solisar! TACK PAPPI! LOVE YA!

  Finns MASSOR med bilder som kommer dyka upp under dan!


Puss o Kram

 

Av Emma Alenius - 23 mars 2012 07:27

....ska bli SÅHÄÄÄR rologt att träffa pappi igen! har inte sett honom mer än på skype på en hel vecka! han kommer vara här hemma vid typ 11 idag! så då får jag träffa honom efter skolan! imorn så drar han till Atlanta/USA, där han ska shoooopa till mig! :)


sen kommer han hemm efter änu en vecka!


.....men till dess att jag bloggar sen...så ha det så skönt ute solen!


Puss o Kram


 


 

Av Emma Alenius - 23 mars 2012 07:22

     

 
Av Emma Alenius - 23 mars 2012 07:20

 

 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards