Ponnyryttaren

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Emma Alenius - 2 mars 2012 18:51

har set att många har " Månadens blogg"! tänkte att jag skulle ge det ett försök! Så anmäl dig o din blogg till mig (i kommentar/fråga/gästboksinlägg) o få chansen att bli MÅNADENS blogg HÄR! Vinnarna (1-4) Kommer publiceras här i slutet på Mars! Lycka till!


Puss o Kram

Av Emma Alenius - 2 mars 2012 18:14

Sitter o kollar in medryttaranonser på www.medryttare.nu ! kan bara säga än så länge att jag hittat MASSOR med bra! ska sikta in mig på hopp ponny som gått/kanske ska gå sm! Man får tävla på nästan alla ponnysar/hästarna.....o det är bra!


Ska vissa ALLA anonser för mammi när hon kommer hem! förhoppningsvis ringa några samtal med!


Vi håller tummarna nu!

  

Puss o Kram



sööt va?

Av Emma Alenius - 2 mars 2012 18:11

Är hemma nu efter ganska rolig dag på TomTits/södertälje!


Man blir trött av att göra experiment hela dagen....LOVAR...


Kl: 12.35 åt vi lunch i resturangen, det blev en fräsh buffe o pannkakor till "efterätt"!


Åkte hem vid typ 16.20


hemma nu o bloggar/fb


Puss o Kram



Av Emma Alenius - 2 mars 2012 09:29

drar till TomTits i södertälje om en stund med pappi o syskonen! Ska vara där idag, mysa med familjen nu när pappa är hemma o har tagit ledigt :)


Bloggar mer sen när jag kommer hem.....kan ju inte göra det från min mobil....-_-'


Vad ska  ni göra idag?


Puss o Kram

Av Emma Alenius - 2 mars 2012 09:06

Sååå! Nu vill jag veta vad ni tyckte om videon! Hiss eller Diss? Vad ska jag tänka på tills nästa video inlägg?


Emma fixar!

     

Puss o Kram

Av Emma Alenius - 2 mars 2012 08:46

Gick upp tidigt för er skull idag! Har gjort en sminkvideo till er! Jag låter som jag gör bara för att kl var halv sju när jag spelade in den! + att jag har ont i halsen....omedvetet så var ALLA produkterna från MAYBELLINE new york! Visste det inte själv förens nu...haha! Jag gör lite konstiga miner i början.....vet inte varför men men. Hoppas ni gillar den! Kanske inte blev så bra för jag hade ingen spelgel och såg absolut INGENTING! Resultatet blev ganska bra så jag gör ingen ny!


Puss o Kram
 




Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards