Ponnyryttaren

Alla inlägg under mars 2012

Av Emma Alenius - 29 mars 2012 10:53

...det gör redan 3st andra, så varför inte du?


Puss o Kram


   

Av Emma Alenius - 29 mars 2012 10:18

...blev ju inte riktigt som man tänkt sig inför tävlingen imorn...tävla fjordig liksom, venne hur det kommer gå men kul ska det i alla fall bli! TRO MIG...det finns krut i den söta gula ponnyn!


Benjamin var namnet på denna lilla sötisen!


 marinblåt blir färgen att tävla i imorn! går in på banan vid halv åtta typ med samling kl: 17.15 i stalllet! mycket tid till "inget" då...tror ändå kvällen kommer gå ALLDELLES för fort!


...Puss o Kram...


   

Av Emma Alenius - 29 mars 2012 10:13

...hade tänkt dra ut o springa lite! vet, jag har feber...men tråååk o sitta inne i två dagar :( inte me liksom!

jag VILL röra på mig! så detta känns BARA SÅÅÅ FEL...ska bara byta om...fylla vattenflaskan o dra ut en stund!


...hoppas att dan kan flytta på idag, vid typ fem tiedn ikväll kommer vi ringa till Sandra o bekräfta att jag blir hennes medryttare! kan knappt vänta!


Puss o Kram


   

Av Emma Alenius - 29 mars 2012 10:01

...i alla fall, har hört av sig till mig igår! snart är jag medryttare på Bella! det funkade inte med den anndra medryttaren hon hade så nu vill hon ha mig istället! Tack för det Sandra!


...jag är SÅHÄÄÄÄÄR glad över detta....tror inte ni fattar, men hoppas på det   


God morgon för resten!

 

   

Bella in action,här hoppar hon 1.15....titta vad hon kan!


 



Av Emma Alenius - 28 mars 2012 18:41

...denna hästen vill jag ha SÅHÄÄÄR mkt! Super fin c-ponny på 6år! tävlad LB i både hopp/dressyr, även tränad lite gymkana! Fått lovord av många tränare o en lååång tävlings tid framför sig...det enda Glimma som hon heter behöver är en ryttare som kan visa upp henne på tävlings banorna!


...om jag ändå kunde få denna hästen när jag fyller 13år i maj, gud jag skulle DÖÖÖÖ av lycka då!


som sagt, drömma kan man ju alltid!


Puss o Kram


      

           

Av Emma Alenius - 28 mars 2012 13:14

...mår inte bra alltså! feber  ont i halen! haha har tränings verk me defter millan GRYYYMMA dressyr pass igår! Arkas gick 100% klockrent i alla gångarterna!


känndes verkligen bra!


fanns ingen som kunde fota/filma så ni får klara er utan...


...så nu sitter man här o har trååk då! inget o göra...sorry för att jag inte boggade så mkt igår, internet pja o fanns inget o göra åt det :I men nu funkar det igen :)


men vi hörs nog senare, right?


Puss o Kram

oj! vad liten man va då!

 


   

Av Emma Alenius - 27 mars 2012 09:05

   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggen? svara ärligt! vill veta för att bli bättre
 Den är as grym! fortsätt som du gör!
 den är bra...men kan bli bättre!
 inte så bra
 vet inte
 som alla anndra bloggar, typ
 din blogg beskriver dig precis!
 .................
 varför frågar du? du vet svaret själv :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me @ Bloglovin

 

        


Ovido - Quiz & Flashcards